ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ МАРКЕТОЛОГІВ ДО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ

Горбуліч І. О. (2012) ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ МАРКЕТОЛОГІВ ДО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). С. 127–130.

[img]
Preview
Текст
Download (262kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проблему вирішення конфліктних ситуацій у процесі ділового спілкування як складової професійної компетентності маркетолога. Проаналізовано концепцію маркетингу, поняття ділового спілкування у маркетинговій діяльності, розглянуто поняття конфлікту та виявлено напрями підготовки майбутніх маркетологів до вирішення конфліктних ситуацій. Виділено причини, що ведуть до виникнення конфліктних ситуацій у цій діяльності, розглянуто певні стратегії поведінки в процесі вирішення конфліктних ситуацій, представлено та проаналізовано результати діагностування вмінь та навичок студентів щодо вирішення конфліктних ситуацій у процесі ділового спілкування маркетологів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 19 Лют 2013 11:36
Оновлення: 15 Серп 2015 03:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9197

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу