Левченко О. О.
(2012)
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ВІДПРАЦЮВАННЯ МЕТОДИК ДІАГНОСТУВАННЯ ФАСИЛІТАТИВНОГО СТИЛЮ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ВЗАЄМОДІЇ МОЛОДИХ ВИКЛАДАЧІВ ДИСЦИПЛІН СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЦИКЛУ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66).
С. 86–92.
Анотація
Визначено основні методики дослідження формування фасилітативної компетентності, які впливають на стиль педагогічної взаємодії викладача. Розкрито окремі методи активної професійно психологічної підготовки, але це не означає, що вони є достатніми у формуванні компетентності фахівця гуманітарної галузі. Пов’язано це з тим, що це є одним із підходів практики діагностування оцінки результатів професійної підготовки.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |