ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ВІДПРАЦЮВАННЯ МЕТОДИК ДІАГНОСТУВАННЯ ФАСИЛІТАТИВНОГО СТИЛЮ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ВЗАЄМОДІЇ МОЛОДИХ ВИКЛАДАЧІВ ДИСЦИПЛІН СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЦИКЛУ

Левченко О. О. (2012) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ВІДПРАЦЮВАННЯ МЕТОДИК ДІАГНОСТУВАННЯ ФАСИЛІТАТИВНОГО СТИЛЮ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ВЗАЄМОДІЇ МОЛОДИХ ВИКЛАДАЧІВ ДИСЦИПЛІН СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЦИКЛУ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). С. 86–92.

[img]
Preview
Текст
Download (277kB) | Preview

Анотація

Визначено основні методики дослідження формування фасилітативної компетентності, які впливають на стиль педагогічної взаємодії викладача. Розкрито окремі методи активної професійно психологічної підготовки, але це не означає, що вони є достатніми у формуванні компетентності фахівця гуманітарної галузі. Пов’язано це з тим, що це є одним із підходів практики діагностування оцінки результатів професійної підготовки.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 12 Бер 2013 13:56
Оновлення: 15 Серп 2015 03:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9286

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу