РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У ФРАНЦІЇ ТА УКРАЇНІ НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ

Папіжук, В. О. (2012) РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У ФРАНЦІЇ ТА УКРАЇНІ НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 104-109.

[img]
Перегляд
Text
Download (273kB) | Перегляд

Опис

У статті здійснено порівняння реформування французької та української систем шкільної освіти. Визначено такі критерії для зіставлення: структура досліджуваних систем; тривалість навчання в середній школі; цілі навчання; концептуальна основа формування змісту освіти; річне навчальне навантаження на учня; зміст шкільних програм; вибір підручників; часові рамки здійснення реформи; напрями реформування; роль держави і суспільства у реформуванні змісту шкільної освіти; моніторинг успішності учнів в опануванні змісту навчальних програм. В результаті порівняльно-педагогічного аналізу нововведень у галузі змісту шкільної освіти в Україні та Франції визначено спільні для обох країн тенденції у цій царині, а також відмінності у впровадженні реформ.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Тетяна Кучерук
Дата внесення: 12 Бер 2013 13:57
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9292

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу