Навчально-математична діяльність як основа розвитку математичних здібностей у старшокласників

Семенець, Л. М. (2011) Навчально-математична діяльність як основа розвитку математичних здібностей у старшокласників. Науковий вісник Чернівецького університету Педагогіка та психологія (589). с. 166-171.

[img]
Перегляд
Text
Download (493kB) | Перегляд

Опис

Мета статті - з огляду на діяльніший підхід розкрити специфіку розвитку математичних здібностей у старшокласників, розробити та обгрунтувати концепцію моделі навчально-математичної діяльності

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: математичні здібності, навчальна діяльність
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач, що депонує: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата внесення: 08 Груд 2014 12:30
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9313

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу