Курило, Т. В.
(2012)
ПРОГНОСТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ІДЕЙ ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ 60-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ ДЛЯ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ І ОСВІТИ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66).
с. 177-180.
Опис
У статті виявлено і розкрито прогностичне значення ідей гуманізації освіти 60-х років ХХ століття, визначено роль педагогічної журналістики як суттєвого чинника гуманізації освіти означеного періоду. Доведено, що в розглянутий період гуманістичний підхід до освіти поставав особливою тенденцією у розвитку вітчизняної освіти на основі визначення цілей, завдань, змісту, методів і засобів навчання і виховання, орієнтованих на цілісне формування і розвиток людини.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |