ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ КОМПЕТЕНТНІСНО СПРЯМОВАНОЇ ОСВІТИ

Грунтей, Т. І. (2013) ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ КОМПЕТЕНТНІСНО СПРЯМОВАНОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 132-136. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (302kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних учених до класифікації функцій управління навчанням. Акцентовано увагу на тому, що перехід до компетентнісно орієнтованої освіти потребує від учителя швидкої адаптації до реальних умов діяльності, а його функції набувають ширшого змісту. Функції управління навчально- пізнавальною діяльністю школярів розглянуто як зміст процесу управління, спрямований на взаємодію усіх суб’єктів управління, мотивацію й цільову орієнтацію їх діяльності з досягнення запланованого результату, визначено їх класифікацію та зміст на основі компетентнісного підходу до навчання. Аргументовано структурно-логічну схему взаємозв’язку управлінських функцій.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 06 Черв 2013 10:26
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9575

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу