Васьківська, Г. О.
(2013)
МЕТАПРЕДМЕТНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ
В СТАРШОКЛАСНИКІВ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69).
с. 70-74.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто актуальність проблеми реалізації метапредметного підходу в процесі формування
системи знань про людину. Досліджено потенційні можливості знань про людину для підготовки
старшокласників до самостійного життя за умови реалізації метапредметного підходу в змісті
освіти. Розкрито деякі дидактичні умови метапредметного підходу до формування системи знань про
людину в учнів старшої школи. Наголошено, що використання метапредметного підходу в сучасному
навчальному процесі дає змогу переорганізовувати навчальні курси, включаючи сучасні питання,
завдання й проблеми, у тому числі значущі для молоді. Завдяки цьому учні краще розумітимуть процеси
становлення наукових і практичних знань.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |