АНДРАГОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ БЕЗРОБІТНИХ

Тітченко, Н. В. (2013) АНДРАГОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ БЕЗРОБІТНИХ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 184-188. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (243kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто професійне навчання безробітних як складовий компонент безперервної професійної освіти дорослих та інструмент реагування на поточні і перспективні потреби ринку праці. Подано аналіз особливостей організації навчання безробітних як однієї із соціально незахищених груп дорослого населення. На основі теоретичного аналізу визначено особливості та переваги андрагогічного підходу до організації професійного навчання безробітних.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 02 Жов 2013 08:11
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9788

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу