ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ

Світельська-Дірко, С. В. (2013) ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 242-246. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (266kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто використання різними авторами місця і ролі казок у формуванні світоглядних орієнтирів школярів молодших класів. Подано низку авторів і їх погляд стосовно казкової тематики. Сьогодні казка є одним із головних чинників формування світоглядних орієнтирів школярів молодших класів. Проста і доступна за змістом, лапідарна за формою, вона готує школяра до розуміння і утвердження в його свідомості добра, виробляє світоглядний імунітет проти всіляких форм лицемірства, несправедливості, знущань над бідними і знедоленими. Казка – це заклик до віри в торжество справедливості, гуманізму. І цю ідею пронесли через віки видатні творці та збирачі казок.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 02 Жов 2013 12:33
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9802

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу