Світельська-Дірко, С. В.
(2013)
ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ
ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69).
с. 242-246.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто використання різними авторами місця і ролі казок у формуванні світоглядних
орієнтирів школярів молодших класів. Подано низку авторів і їх погляд стосовно казкової тематики.
Сьогодні казка є одним із головних чинників формування світоглядних орієнтирів школярів молодших
класів. Проста і доступна за змістом, лапідарна за формою, вона готує школяра до розуміння і
утвердження в його свідомості добра, виробляє світоглядний імунітет проти всіляких форм
лицемірства, несправедливості, знущань над бідними і знедоленими. Казка – це заклик до віри в
торжество справедливості, гуманізму. І цю ідею пронесли через віки видатні творці та збирачі казок.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |