Вгору на рівень |
Ситняківська, С. М., Ілліна, О. В., Літяга, І. В. (2024) Theoretical and Practical Aspects of Teacher's Assistant and Child's Assistant Within the Inclusive Education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (117). с. 196-203. ISSN 2663-6387
Коляденко, С. М., Ілліна, О. В. (2024) Соціально-інклюзивний аудит у громадсько-активній школі. Інклюзія і суспільство (6). с. 37-44.
Ілліна, О. В., Ситняківська, С. М. (2023) Social and pedagogical support of certain categories of children with special needs in the conditions of inclusive education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (112). с. 169-176. ISSN 2663-6387
Коляденко, С. М., Ілліна, О. В. (2023) Едукація майбутніх працівників соціальної сфери основ турботи про себе. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки (16). с. 23-30. ISSN 2410-2075
Ілліна, О. В., Літяга, І. В., Сейко, Н. А., Ситняківська, С. М. (2023) Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП "Соціальна робота" з освітньої компоненти. [Навчальний матеріал]
Ситняківська, С. М., Ілліна, О. В. (2022) Методичні рекомендації для самостійної роботи здобувачів денної та заочної форм навчання спеціальності: 231 Соціальна робота з освітньої компоненти «Соціальна робота з різними групами клієнтів». [Навчальний матеріал]
Ситняківська, С. М., Ілліна, О. В. (2022) Leisure activity as a factor of a healthy lifestyle. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (110). с. 5-12. ISSN 2663-6387
Ілліна, О. В., Літяга, І. В. (2022) Міжнародний досвід організації освітнього процесу в сучасному закладі вищої освіти в умовах пандемії. Актуальні проблеми соціальної сфери : [збірник статей студентів і викладачів / за заг. ред. Н.П. Павлик]. (12).
Тарасов, Д. І., Ситняківська, С. М., Ілліна, О. В. (2022) Місце і роль громадських організацій в соціальній роботі. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності.
Хмуровська, Т., Ілліна, О. В. (2022) Толерантність як необхідна умова впровадження інклюзивної освіти. Актуальні проблеми соціальної сфери : [збірник статей студентів і викладачів / за заг. ред. Н.П. Павлик]. (12).
Головня, Л., Годун, І., Ілліна, О. В. (2022) Формування позитивного ставлення до дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти. Актуальні проблеми соціальної сфери : [збірник статей студентів і викладачів / за заг. ред. Н.П. Павлик]. (12).
Котловий, С. А., Ілліна, О. В. (2020) Методичні рекомендації щодо проходження виробничої Стажерської практики зі спеціалізації для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності: 231 Соціальна робота. [Навчальний матеріал]
Котловий, С. А., Ілліна, О. В., Палько, І. М. (2020) Методичні рекомендації щодо проходження навчальної Ознайомлювальної практики для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 231 «Соціальна робота». [Навчальний матеріал]
Котловий, С. А., Ілліна, О. В., Палько, І. М. (2020) Методичні рекомендації щодо проходження навчальної Технологічної практики для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності: 231 Соціальна робота. [Навчальний матеріал]
Ілліна, О. В. (2020) Технологічний підхід у процесі самовиховання. Особистісне зростання: теорія і практика. с. 259-260.
Ілліна, О. В. (2018) Соціальна кваліметрія як наукова дисципліна. In: ІІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет конференція.
Ілліна, О. В. (2017) Соціальна кваліметрія як наука й навчальна дисципліна. Актуальні проблеми соціальної сфери.
Котловий, С. А., Ілліна, О. В. (2017) Соціальна політика в Україні. [Навчальний матеріал]
Ілліна, О. В. (2016) Виховні можливості дитячих громадських організацій. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). с. 38-40.
Ілліна, О. В. (2016) Проблема співвідношення поняття соціальна робота з близькими до нього дефініціями. Актуальні проблеми соціальної сфери [збірник наукових робіт викладачів і студентів] (5). с. 161-162.
Ілліна, О. В. (2016) Професійна орієнтація в соціальній роботі з дітьми-інвалідами. Актуальні проблеми в системі освіти: «загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад».
Ілліна, О. В. (2015) Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організаторської діяльності в умовах кредитно-модульної системи. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 2. с. 281-283.
Ілліна, О. В. (2015) Специфіка організації літньої педагогічної практики майбутніх соціальних педагогів. Актуальні проблеми соціальної сфери : [збірник наукових робіт викладачів і студентів / за заг. ред. Н.П. Павлик]. — Житомир : Вид-во Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2015. — Вип. 4. — 158 с. (4). с. 139-142.
Ілліна, О. В. (2014) Захист прав людей з обмеженими функціональними можливостями (human rights protection of persons with disabilities). Енциклопедія прав людини : соціально-педагогічний аспект : [колективна монографія] / кол. авт., за заг. ред. проф. Н. А. Сейко ; відп. ред. Н. П. Павлик.
Ілліна, О. В. (2014) Теоретичні аспекти проблеми соціальної захищеності людей з обмеженими функціональними можливостями в Україні. Актуальні проблеми соціальної сфери : [збірник наукових робіт викладачів і студентів / за заг. ред. Н.П. Павлик]. с. 29-32.
Ілліна, О. В. (2013) Формирование готовности будущих социальных педагогов работать с детьми с ограниченными функциональными возможностями. Образование. с. 18-20. (Неопублікований)
Ілліна, О. В. (2011) Технологія формування організаторських педагогічних умінь обдарованої студентської молоді. In: Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді: Монографія. Житомир, ЖДУ., Житомир, ЖДУ., с. 156-165. ISBN 978-617-581-050-7
Ілліна, О. В. (2010) Соціальне партнерство як умова ефективної організації соціально-педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко. с. 22-25.
Ілліна, О. В., Павленко, О. А. (2009) Адаптативно-розвиваюча соціалізація молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). с. 26-29.
Ілліна, О. В. (2008) Технологія формування організаторських умінь майбутніх фахівців в умовах кредитно-модульної системи навчання. Проблеми формування конкурентноспроможних фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник наукових робіт Всеукраїнської науково-практичної конференції.. с. 45-50.
Ілліна, О. В. (2007) Науково-методичне забезпечення курсу "Психофізіологія людини" в контексті запровадження європейських стандартів якості освіти. Реформування національної системи освіти в Україні у контексті загальноєвропейського освітнього простору: Матеріали науково-практичної конференції. с. 64-75.
Ілліна, О. В. (2007) Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми з обмеженими функціональними можливостями в умовах болонського процесу. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова.Серія № 11 Соціологія. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. Управління.: Зб. наукових праць. (5). с. 204-208.
Ілліна, О. В. (2006) Організація профілактичної роботи з особами, засудженими до покарань, не пов’язаних із позбавленням волі, на територіях, що постраждали від аварії на ЧАЕС. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). с. 34-37.
Ілліна, О. В. (2005) Інститут соціального гувернерства як засіб соціалізації дитини з особливими потребами. Проблеми соціалізації особистості у теорії та практиці сучасної науки: Матеріали конференції. с. 35-39.
Ілліна, О. В. (2005) Організаторська педагогічна діяльність у літньому оздоровчому таборі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 63-66.
Ілліна, О. В. (2005) Організаційні аспекти сучасного виховання учнівської молоді. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. Збірник наукових праць., 2 (8). с. 289-293.
Ілліна, О. В. (2005) Підготовка майбутніх учителів до професійної організаторської діяльності. Науковий пошук молодих дослідників: Збірник наукових праць / За ред. канд. педагог. наук Єремєєвої В. М. (2). с. 110-112.
Ілліна, О. В. (2005) Підготовка студентів університету до організаторської діяльності як чинник соціалізації особистості. Соціально-економічні проблеми реформування українського суспільства: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції ЖДУ імені Івана Франка / За ред. доц. Уразова А.У., Саух І. В., Обіход С.В.. с. 193-195.
Ілліна, О. В. (2005) Формування професійних умінь майбутніх учителів у процесі моделювання організаторської педагогічної діяльності. Наукова школа: центр професійної підготовки педагогічних кадрів: Науковий збірник /За ред. проф. Дубасенюк О.А.: Вид. 2-ге, доповнене.. с. 259-269.
Ілліна, О. В. (2003) Проблема умінь, необхідних для організаторської діяльності вчителя, в історії педагогічної думки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 176-179.
Ілліна, О. В. (2002) Культура мовлення майбутніх вчителів як передумова оволодіння ними педагогічними організаторськими уміннями. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 216-218.
Ілліна, О. В. (1999) Формування у майбутнього вчителя організаторських умінь. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). с. 46-49.