Елементи, в яких автор: "Ілліна, О. В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 40.

Стаття

Ілліна, О. В., Ситняківська, С. М. (2023) Social and pedagogical support of certain categories of children with special needs in the conditions of inclusive education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (112). с. 169-176. ISSN 2663-6387

Коляденко, С. М., Ілліна, О. В. (2023) Едукація майбутніх працівників соціальної сфери основ турботи про себе. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки (16). с. 23-30. ISSN 2410-2075

Ситняківська, С. М., Ілліна, О. В. (2022) Leisure activity as a factor of a healthy lifestyle. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (110). с. 5-12. ISSN 2663-6387

Ілліна, О. В., Літяга, І. В. (2022) Міжнародний досвід організації освітнього процесу в сучасному закладі вищої освіти в умовах пандемії. Актуальні проблеми соціальної сфери : [збірник статей студентів і викладачів / за заг. ред. Н.П. Павлик]. (12).

Тарасов, Д. І., Ситняківська, С. М., Ілліна, О. В. (2022) Місце і роль громадських організацій в соціальній роботі. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності.

Хмуровська, Т., Ілліна, О. В. (2022) Толерантність як необхідна умова впровадження інклюзивної освіти. Актуальні проблеми соціальної сфери : [збірник статей студентів і викладачів / за заг. ред. Н.П. Павлик]. (12).

Головня, Л., Годун, І., Ілліна, О. В. (2022) Формування позитивного ставлення до дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти. Актуальні проблеми соціальної сфери : [збірник статей студентів і викладачів / за заг. ред. Н.П. Павлик]. (12).

Ілліна, О. В. (2020) Технологічний підхід у процесі самовиховання. Особистісне зростання: теорія і практика. с. 259-260.

Ілліна, О. В. (2017) Соціальна кваліметрія як наука й навчальна дисципліна. Актуальні проблеми соціальної сфери.

Ілліна, О. В. (2016) Виховні можливості дитячих громадських організацій. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). с. 38-40.

Ілліна, О. В. (2016) Проблема співвідношення поняття соціальна робота з близькими до нього дефініціями. Актуальні проблеми соціальної сфери [збірник наукових робіт викладачів і студентів] (5). с. 161-162.

Ілліна, О. В. (2016) Професійна орієнтація в соціальній роботі з дітьми-інвалідами. Актуальні проблеми в системі освіти: «загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад».

Ілліна, О. В. (2015) Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організаторської діяльності в умовах кредитно-модульної системи. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 2. с. 281-283.

Ілліна, О. В. (2015) Специфіка організації літньої педагогічної практики майбутніх соціальних педагогів. Актуальні проблеми соціальної сфери : [збірник наукових робіт викладачів і студентів / за заг. ред. Н.П. Павлик]. — Житомир : Вид-во Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2015. — Вип. 4. — 158 с. (4). с. 139-142.

Ілліна, О. В. (2014) Захист прав людей з обмеженими функціональними можливостями (human rights protection of persons with disabilities). Енциклопедія прав людини : соціально-педагогічний аспект : [колективна монографія] / кол. авт., за заг. ред. проф. Н. А. Сейко ; відп. ред. Н. П. Павлик.

Ілліна, О. В. (2014) Теоретичні аспекти проблеми соціальної захищеності людей з обмеженими функціональними можливостями в Україні. Актуальні проблеми соціальної сфери : [збірник наукових робіт викладачів і студентів / за заг. ред. Н.П. Павлик]. с. 29-32.

Ілліна, О. В. (2013) Формирование готовности будущих социальных педагогов работать с детьми с ограниченными функциональными возможностями. Образование. с. 18-20. (Неопублікований)

Ілліна, О. В. (2010) Соціальне партнерство як умова ефективної організації соціально-педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко. с. 22-25.

Ілліна, О. В., Павленко, О. А. (2009) Адаптативно-розвиваюча соціалізація молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). с. 26-29.

Ілліна, О. В. (2008) Технологія формування організаторських умінь майбутніх фахівців в умовах кредитно-модульної системи навчання. Проблеми формування конкурентноспроможних фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник наукових робіт Всеукраїнської науково-практичної конференції.. с. 45-50.

Ілліна, О. В. (2007) Науково-методичне забезпечення курсу "Психофізіологія людини" в контексті запровадження європейських стандартів якості освіти. Реформування національної системи освіти в Україні у контексті загальноєвропейського освітнього простору: Матеріали науково-практичної конференції. с. 64-75.

Ілліна, О. В. (2007) Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми з обмеженими функціональними можливостями в умовах болонського процесу. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова.Серія № 11 Соціологія. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. Управління.: Зб. наукових праць. (5). с. 204-208.

Ілліна, О. В. (2006) Організація профілактичної роботи з особами, засудженими до покарань, не пов’язаних із позбавленням волі, на територіях, що постраждали від аварії на ЧАЕС. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). с. 34-37.

Ілліна, О. В. (2005) Інститут соціального гувернерства як засіб соціалізації дитини з особливими потребами. Проблеми соціалізації особистості у теорії та практиці сучасної науки: Матеріали конференції. с. 35-39.

Ілліна, О. В. (2005) Організаторська педагогічна діяльність у літньому оздоровчому таборі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 63-66.

Ілліна, О. В. (2005) Організаційні аспекти сучасного виховання учнівської молоді. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. Збірник наукових праць., 2 (8). с. 289-293.

Ілліна, О. В. (2005) Підготовка майбутніх учителів до професійної організаторської діяльності. Науковий пошук молодих дослідників: Збірник наукових праць / За ред. канд. педагог. наук Єремєєвої В. М. (2). с. 110-112.

Ілліна, О. В. (2005) Підготовка студентів університету до організаторської діяльності як чинник соціалізації особистості. Соціально-економічні проблеми реформування українського суспільства: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції ЖДУ імені Івана Франка / За ред. доц. Уразова А.У., Саух І. В., Обіход С.В.. с. 193-195.

Ілліна, О. В. (2005) Формування професійних умінь майбутніх учителів у процесі моделювання організаторської педагогічної діяльності. Наукова школа: центр професійної підготовки педагогічних кадрів: Науковий збірник /За ред. проф. Дубасенюк О.А.: Вид. 2-ге, доповнене.. с. 259-269.

Ілліна, О. В. (2003) Проблема умінь, необхідних для організаторської діяльності вчителя, в історії педагогічної думки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 176-179.

Ілліна, О. В. (2002) Культура мовлення майбутніх вчителів як передумова оволодіння ними педагогічними організаторськими уміннями. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 216-218.

Ілліна, О. В. (1999) Формування у майбутнього вчителя організаторських умінь. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). с. 46-49.

Розділ книги

Ілліна, О. В. (2011) Технологія формування організаторських педагогічних умінь обдарованої студентської молоді. In: Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді: Монографія. Житомир, ЖДУ., Житомир, ЖДУ., с. 156-165. ISBN 978-617-581-050-7

Доповідь на конференції або симпозіумі

Ілліна, О. В. (2018) Соціальна кваліметрія як наукова дисципліна. In: ІІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет конференція.

Навчальний матеріал

Ілліна, О. В., Літяга, І. В., Сейко, Н. А., Ситняківська, С. М. (2023) Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП "Соціальна робота" з освітньої компоненти. [Навчальний матеріал]

Ситняківська, С. М., Ілліна, О. В. (2022) Методичні рекомендації для самостійної роботи здобувачів денної та заочної форм навчання спеціальності: 231 Соціальна робота з освітньої компоненти «Соціальна робота з різними групами клієнтів». [Навчальний матеріал]

Котловий, С. А., Ілліна, О. В. (2020) Методичні рекомендації щодо проходження виробничої Стажерської практики зі спеціалізації для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності: 231 Соціальна робота. [Навчальний матеріал]

Котловий, С. А., Ілліна, О. В., Палько, І. М. (2020) Методичні рекомендації щодо проходження навчальної Ознайомлювальної практики для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 231 «Соціальна робота». [Навчальний матеріал]

Котловий, С. А., Ілліна, О. В., Палько, І. М. (2020) Методичні рекомендації щодо проходження навчальної Технологічної практики для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності: 231 Соціальна робота. [Навчальний матеріал]

Котловий, С. А., Ілліна, О. В. (2017) Соціальна політика в Україні. [Навчальний матеріал]

Цей список був створений у Thu Apr 18 21:24:43 2024 EEST.