Елементи, в яких автор: "Антонюк, Д. С."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 21.

Вакалюк, Т. А., Спірін, О. М., Антонюк, Д. С., Медведєва, М. О., Осова, О. О., Новіцька, І. В. (2023) The Current Level of Competence of Schoolteachers on How to Use Cloud Technologies in the Educational Process During COVID-19 and the Russian-Ukrainian War. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology - AET. с. 588-604.

Антонюк, Д. С., Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А. (2023) Using digital business simulators in economic and managerial development of master’s in information technologies. Information Technologies and Learning Tools, 94 (2). с. 72-86. ISSN 2076-8184

Вакалюк, Т. А., Антонюк, Д. С., Новіцька, І. В., Марцева, Л. А., Кот, Н. С. (2023) Досвід підготовки бакалаврів у галузі інформаційних технологій у провідних країнах світу. Педагогічні науки: теорія та практика (1). с. 83-91. ISSN 2786-5622

Вакалюк, Т. А., Антонюк, Д. С., Новіцька, І. В., Марцева, Л. А., Кот, Н. С. (2023) Досвід підготовки бакалаврів у галузі інформаційних технологій у провідних країнах світу. Педагогічні науки: теорія і практика (45). с. 83-91. ISSN 2786-5622

Вакалюк, Т. А., Антонюк, Д. С., Лобанчикова, Н. М., Медведєва, М. О., Новіцька, І. В. (2023) Методика перепідготовки викладачів, що задіяні у підготовці майбутніх фахівців з інформаційних технологій в умовах цифрової трансформації освітнього процесу. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (87). с. 100-104. ISSN 1992-5786

Вакалюк, Т. А., Антонюк, Д. С., Новіцька, І. В., Лобанчикова, Н. М., Почтовюк, С. І. (2023) Модель цифрової трансформації процесу підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Інноваційна педагогіка (58). с. 190-195. ISSN 2663-6085

Вакалюк, Т. А., Спірін, О. М., Коротун, О. В., Антонюк, Д. С., Медведєва, М. О., Новіцька, І. В. (2022) The current level of competence of schoolteachers on how to use cloud technologies in the educational process during COVID-19. Educational Technology Quarterly (3). с. 232-250. ISSN 2831-5332

Вакалюк, Т. А., Антонюк, Д. С., Новіцька, І. В., Медведєва, М. О. (2022) Цифрова трансформація вищої освіти: закордонний та вітчизняний досвід. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (90). с. 24-28. ISSN 2311-5491

Вакалюк, Т. А., Осова, Ольга, Антонюк, Д. С., Новіцька, І. В. (2020) Future Foreign Language Teachers' Readiness for Innovative Activity in the Context of Smart Education: The Results of the Pedagogical Experiment. Universal Journal of Educational Research (12). с. 8223-8232. ISSN 2332-3205

Антонюк, Д. С. (2018) Візуалізація економічних та поведінкових концепцій. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Антонюк, Д. С. (2018) Ефективність використання програмно-імітаційних комплексів як засобу формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей за результатами педагогічного експерименту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (1 (92)). с. 23-29. ISSN 2076-6173

Антонюк, Д. С. (2017) Організація тематичного економічного тренінгу з використанням програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 218-221.

Антонюк, Д. С. (2017) Принципи навчання як складова методики формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 253-256.

Янчук, В. М., Антонюк, Д. С., Котвицький, О. Г., Доценко, О. О. (2017) Проектування програмно-імітаційного комплексу в галузі економіки з метою підвищення ефективності навчання економічного блоку дисциплін. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 318-320.

Антонюк, Д. С. (2017) Підходи до формування економічної компетентності особистості у науковій літературі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (85)). с. 32-37. ISSN 2076-6173

Антонюк, Д. С. (2016) Використання Alternate Reality Teaching у навчально-виховному процесі ВНЗ: зарубіжний досвід. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 239-242.

Вакалюк, Т. А., Антонюк, Д. С. (2016) Використання хмарних бізнес-симуляторів для вивчення поведінкової економіки. Збірник матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених "Наукова молодь-2016"(15 груд. 2016 р., м. Київ) / за заг. ред. проф. Спіріна О.М.. с. 53-56.

Антонюк, Д. С. (2016) Зарубіжний досвід використання програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування в освіті. Інформаційні технології в освіті (2(27)). с. 140-153. ISSN 1998-6939

Антонюк, Д. С., Біляченко, О. Ю., Грибовський, М. М. (2016) Організаційно-технічні аспекти проведення змагань на базі програмно-імітаційних комплексів як засобу формування та оцінювання економічної компетентності. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016». с. 211-212.

Антонюк, Д. С., Булах, О. В., Герасимов, Б. Г. (2016) Програмно-імітаційний комплекс як засіб моделювання економічних аспектів використання прикладного програмного забезпечення. Актуальні питання сучасної інформатики, 3. с. 226-229.

Антонюк, Д. С. (2015) Деякі аспекти вибору типу програмно-імітаційних комплексів як засобу формування економічних компетентностей студентів технічних спеціальностей. Актуальність підвищення економічної (фінансової) грамотності населення, особливо молодого покоління українців є важливим у контексті нагальної потреби реформування та інтеграції української економіки до міжнародних інститутів і загальносвітових соціально-. с. 88-90.

Цей список був створений у Fri Nov 22 04:18:03 2024 EET.