Вгору на рівень |
Кремень, В. Г., Луговий, В. І., Лук'янова, Л. Б., Бех, І. Д., Авшенюк, Н. М., Аніщенко, О. В., Ващенко, К. О., Саух, П. Ю., Сисоєва, С. О., Іонова, О. М., Вознюк, О. В., Огієнко, О. І., Кочубейник, О. М., Дубасенюк, О. А. (2018) Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи. Знання України, Київ. ISBN 978-966-316-438-0
Бех, І. Д. (2003) Готовність педагога до інноваційної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 3-8.
Вознюк, О. В., Бех, І. Д. (2003) Людське "Я" як самодетермінована сутність. Синергетика: процеси самоорганізації технічних, технологічних та соціальних систем : матеріали Першої Всеукр. наук. конф., Житомир, 17-18 черв. 2003 р. / ред. І. Г. Грабар. с. 93-96.
Бех, І. Д. (2002) Особистість у духовно-ціннісному вимірі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 60-62.
Бех, І. Д., Вознюк, О. В., Левківський, М. В. (2001) Деякі аспекти нової виховної парадигми: в контексті творчості А. С. Макаренка. Педагогіка і психологія (1(30)). с. 5-7.
Вознюк, О. В., Бех, І. Д., Левківський, М. В., Музика, О. Л. (2001) Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість. Вiсник Житомирського інженерно-технологічного інституту. Фундаментальнi та гуманітарні науки. Проблеми освіти (11). с. 92-100.
Бех, І. Д., Вознюк, О. В., Левківський, М. В. (2001) Структура взаєморозуміння у системі "людина - людина": генезис і корекція. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). с. 78-82. ISSN 2076-6173
Бех, І. Д. (1999) Особистісно зорієнтоване виховання: стратегія проектування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). с. 42-43.