![]() | перехід на Верхній рівень |
Мазяр О. В., Весельська А. Л. (2023) Розвивальні психотехнології: Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять. [Навчальний матеріал]
Весельська А. Л., Котлова Л. О., Кострікіна Г. В., Хворова Г. М. (2022) Основи психодіагностики. [Навчальний матеріал]
Тичина І. М., Весельська А. Л., Дем'янчук Ю. Ю. (2022) Основи психологічного консультування. [Навчальний матеріал]
Котлова Л. О., Весельська А. Л., Машевська Н. О. (2022) Психологічні особливості конфліктних форм поведінки учнів з різних типів сімей. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія, 33 (1). С. 106–112.
Весельська А. Л., Гавриловська К. П., Дем'янчук Ю. Ю., Долінчук І. О. (2022) Тренінгові техніки в системі інклюзивного навчання. [Навчальний матеріал]
Мазяр О. В., Весельська А. Л., Дем'янчук Ю. Ю. (2019) Проективні техніки у роботі психолога: силабус. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Тичина І. М., Весельська А. Л. (2019) Силабус до вивчення дисципліни «Психологія інклюзивної та спеціальної освіти». [Навчальний матеріал]
Весельська А. Л. (2018) Когнітивний компонент у психологічній моделі розуміння музичних творів. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції, 3. С. 11–15.
Весельська А. Л. (2015) Вплив особистісних характеристик на розуміння музичних творів. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (1). С. 75–78.
Весельська А. Л. (2014) Гендерний аспект лідерства: теоретичний аналіз. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). С. 19–24. ISSN 2311-8466
Музика О. Л., Гавриловська К. П., Тичина І. М., Майстренко Т. М., Весельська А. Л., Оснадчук Ю. О. (2013) Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 58–64. ISSN 2076-6173
Весельська А. Л. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Практикум з групової психокорекції». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 151–155.
Весельська А. Л. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу«Практикум з групової психокорекції». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 151–155.