Вгору на рівень |
Литньова, І. Ф. (2015) Cутність та зміст моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 150-153. ISSN 2076-6173
Литньова, І. Ф. (2015) Тестовий контроль як засіб моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі студентів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 192-196. ISSN 2076-6173
Литньова, І. Ф. (2012) Ігрові завдання як засіб контролю розвитку лексичної компетенції молодших школярів. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном/колективна монографія за заг.редакцією І.В.Самойлюкевич. с. 320-333.
Литньова, І. Ф. (2006) Проблема впровадження тестової методики в процес навчання писемного англійського мовлення студентів першого курсу університету. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). с. 86-88.
Литньова, І. Ф. (2004) Тести як продуктивний засіб контролю рівня сформованості вмінь писемного мовлення у студентів першого курсу університету. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 163-168.
Калініна, Л. В., Петранговська, Н. Р., Березенська, Л. І., Сіваєва, Н. П., Самойлюкевич, І. В., Гуманкова, О. С., Барало, Л. В., Жиляєва, Ю. М., Волощук (Мормуль), А. М., Литньова, І. Ф., Копетчук, В. А. (2008) ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ IHO3EMHOЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, м. Житомир.