Елементи, в яких автор: "Москвіна, Т. П."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 18.

Стаття

Хомич, Ірина, Москвіна, Т. П. (2012) Виховна програма формування гуманної поведінки молодших школярів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 423-424.

Москвіна, Т. П. (2012) Реалізація гуманістичних ідей А.С. Макаренка в сучасній педагогіці. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 352-356.

Москвіна, Т. П. (2011) Технології соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями. Професійно-компетентнісне становлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіти у ВНЗ. с. 43-47.

Москвіна, Т. П. (2011) Формування духовних цінностей старшокласників на уроках художньої культури. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта. с. 192-196.

Москвіна, Т. П. (2010) Гуманістича мораль як засіб становлення гуманної особистості. Матер. ХХХV науково-практичної міжвузовської конференції, 2. с. 189-190.

Москвіна, Т. П. (2010) Національне виховання: виявлення почуття громадянської гідності. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта. с. 144-149.

Москвіна, Т. П. (2009) Аналіз обдарованості та диференціація її видів. Матер. ХХХІІІ науково-практичної міжвузовської конференції.

Басюк, Н. А., Вірковський, А. П., Москвіна, Т. П. (2009) Обдарованість: її виявлення та розвиток. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). с. 17-20. ISSN 2076-6173

Москвіна, Т. П. (2009) Погляди Івана Огієнка та його сподвижників щодо національної системи освіти. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта. с. 110-114.

Москвіна, Т. П. (2009) Роль сім’ї у вихованні гуманних взаємин учнів. Матер. ХХХІІІ науково-практичної міжвузовської конференції. с. 212.

Москвіна, Т. П. (2006) Історичний аспект розвитку дитячих лікувально-оздоровчих закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). с. 36-38. ISSN 2076-6173

Москвіна, Т. П. (2006) Наслідки Чорнобильської катастрофи: освітньо-оздоровчий аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). с. 49-51. ISSN 2076-6173

Москвіна, Т. П. (2005) Методична система підготовки майбутніх учителів початкових класів до виховання гуманних взаємин учнів, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 106-109. ISSN 2076-6173

Москвіна, Т. П. (2005) Розробка методичної системи підготовки студентів педагогічних факультетів до виховання учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 159-161. ISSN 2076-6173

Москвіна, Т. П. (2004) Категорійний аналіз формування гуманних взаємин молодших школярів в умовах зони радіологічного контролю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 113-116. ISSN 2076-6173

Москвіна, Т. П. (2003) Методологічні основи формування гуманних взаємин молодших школярів в умовах радіологічного контролю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 57-60. ISSN 2076-6173

Кудряшова, В. В., Гужанова, Т. С., Москвіна, Т. П. (2002) Гуманістичне спрямування педагогічної спадщини І. Огієнка. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 192-194. ISSN 2076-6173

Москвіна, Т. П. (1999) Педагогічна корекція досвіду гуманних взаємин дітей з ознаками постчорнобильського синдрому. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4). с. 18-21. ISSN 2076-6173

Цей список був створений у Wed Dec 25 09:35:00 2024 EET.