Ресурси де є Автор Пацалюк К. О.

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Стаття
Кількість ресурсів: 2.

Стаття

Пойта І. О., Пацалюк К. О. (2018) Сучасні інструменти та технології Інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. С. 90–93.

Пацалюк К. О. (2014) Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій. Економіка.Управління.Інновації. (1 (11)). С. 106–113.

Цей список був створений Mon Jun 23 16:02:10 2025 EEST.