Вгору на рівень |
Плотницька, О. В. (2020) Майстерність комунікації в підготовці майбутніх учителів інтегрованого курсу «Мистецтво» в новій українській школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 185-187.
Плотницька, О. В. (2019) Феномен інтегративної освіти як механізм особистісного розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва. Наукові записки (176). с. 113-117. ISSN 2415-7988
Плотницька, О. В., Суботницький, І. М., Рутецький, В. В. (2019) Арт-терапія – важливий чинник духовного розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзія в умовах професійної (професійно-технічної освіти: зб. наук.праць: матеріали всеукр. Наук.-практ. Конф. (м. Житомир, 18 квіт. 2019 р.). с. 37-39.
Плотницька, О. В., Гущина, Аліна (2019) Музично-естетичне виховання та формування художньо-естетичних цінностей учнівської молоді. Музично-естетичне виховання та формування художньо-естетичних цінностей учнівської молоді. с. 237-239.
Сторощук, Марина, Плотницька, О. В. (2019) Специфіка опанування техніки співацького дихання в дитячому хоровому колективі. Специфіка опанування техніки співацького дихання в дитячому хоровому колективі. с. 296-301.
Плотницька, О. В. (2018) Професійна підготовка майбутнього вчителя музики. Сучасна педагогіка та психологія: методологія, теорія і практика: матеріали міжнародної науково-практичної конфренції. с. 103-106.
Плотницька, О. В. (2017) Духовний розвиток особистості майбутнього вчителя музики. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. с. 115-118.
Плотницька, О. В. (2016) Застосування феномену інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 116-119. ISSN 2076-6173
Плотницька, О. В. (2016) Творча самореалізація та розкриття художньо-творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі музично-виконавської підготовки. Творча самореалізація та розкриття художньо-творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі музично-виконавської підготовки. с. 236-245.
Плотницька, О. В. (2015) Актуалізація художньо-творчого потенціалу як невід’ємна частина професійної підготовки фахівців музичного напряму. Актуалізація художньо-творчого потенціалу як невід’ємна частина професійної підготовки фахівців музичного напряму. с. 109-111.
Плотницька, О. В. (2009) Психолого-педагогічні основи художньо-творчого розвитку особистості майбутнього вчителя. Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія Донецького національного технічного університету (6). с. 137-142.
Плотницька, О. В. (2007) Орієнтація студентів педагогічних вузів на духовні загальнолюдські цінності в процесі вивчення курсу "Основи сценічного та екранного мистецтва". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 44-46.
Плотницька, О. В. (2005) Змістово-структурна характеристика художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музики. Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Зб. наук. пр. Вип. 29 /За загальною редакцією академіка АПН України Євтуха М. Б., укладач О. В. Михайличенко.. с. 39-42.
Плотницька, О. В. (2005) Педагогічна технологія формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 139-141.
Плотницька, О. В. (2005) Теоретичні основи процесу формування художньо-аналітичних умінь у майбутніх учителів музики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 230-232.
Плотницька, О. В. (2005) Формування художньо-аналітичних умінь у майбутніх учителів музики на заняттях спецкурсу „Інтеграція дисциплін художньо- естетичного циклу”. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14: Зб. наук. пр (Випуск). с. 92-94.
Плотницька, О. В. (2004) Дидактичні мистецькі завдання, ігри, тести як невід’ємна складова професійної підготовки майбутнього вчителя музики. Творча особистість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі: Матер. Всеукр. наук.-практ. конф. / Відп. ред. В.Г. Тарасов.. с. 185-188.
Плотницька, О. В. (2004) Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності педагогічної технології формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. с. 92-95.
Плотницька, О. В. (2004) Педагогічна технологія та етапи формування художньо-аналітичних умінь майбутнього вчителя музики. Молодь в умовах нової соціальної перспективи: Матер. Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 212-217.
Плотницька, О. В. (2003) Г. Ващенко і сучасні завдання виховання української молоді. Українська національна школа: витоки та сучасність (науково-педагогічний пошук молодих дослідників, присвячений 125-річчю з дня народження Григорія Ващенка. Зб. наук.-метод. пр. /За ред. О.С. Березюк, З.А. Осадчої.. с. 17-19.
Плотницька, О. В. (2003) Проблема інтеграції предметів художньо-естетичного циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 89-91.
Плотницька, О. В. (2003) Художньо-аналітичні уміння як важливий компонент формування художньої компетентності майбутнього вчителя музики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 32-34.
Плотницька, О. В. (2002) До проблеми про формування духовної культури майбутнього вчителя. Національна освіта: традиції і новації у контексті ідей Івана Огієнка: Зб. наук. пр. / За ред. проф. М.В. Левківського. с. 187-189.
Плотницька, О. В. (2002) Особливості формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музики. Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Зб. наук. пр. Вип. 22 / За заг. ред. академіка АПН України М.Б. Євтуха, укладач О.В. Михайличенко.. с. 148-150.
Плотницька, О. В. (2002) Художньо-аналітична діяльність як умова професійно-особистісного розвитку майбутніх вчителів музики. Соціально-педагогічні проблеми сучасної середньої та вищої освіти в Україні: Зб. наук. пр. / За заг. ред. Н. А. Сейко. с. 40-43.
Плотницька, О. В. (2001) Деякі аспекти формування естетично-емоційної культури майбутнього вчителя. Проблеми сучасного мистецтва і культури. с. 142-147.
Плотницька, О. В. (2019) Актуальні аспекти викладання дисциплін художньо-естетичного циклу у професійній підготовці студентів мистецького профілю. In: Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи. Вид-во О.О. Євенок, Житомир, с. 79-91.
Колесник, Н. Є., Яворська, Т. Є., Танська, В. В., Максимова, О. О., Піддубна, О. М., Підгурська, В. Ю., Плотницька, О. В., Самойлюкевич, І. В., Чернишова, А. М., Гуманкова, О. С., Михайлова, О. С., Гордієнко, О. А., Гужанова, Т. С., Рудницька, Н. Ю., Кравець, В. С., Мазко, О. П., Тарнавська, Н. П., Басюк, Н. А., Коновальчук, І. М., Федорова, М. А., Шмельова, Т. В., Гримашевич, Г. І. (2019) Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія. Інший. Вид. О.О. Євенок, Житомир.
Плотницька, О. В. (2019) Інтеграція різних видів мистецтва у процесі викладання дисциплін художньо-естетичного циклу. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Плотницька, О. В. (2005) Формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музики. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Плотницька, О. В. (2019) Історія театру та кіномистецтва: Інструктивно-методичні матеріали до практичних/семінарських занять з навчальної дисципліни. [Навчальний матеріал]
Плотницька, О. В. (2019) Основи хореографічного, сценічного та екранного мистецтва: Інструктивно-методичні матеріали до практичних/семінарських занять з навчальної дисципліни. [Навчальний матеріал]
Плотницька, О. В. (2019) Основи хореографічного, сценічного та екранного мистецтва: методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи студентів з навчальної дисципліни. [Навчальний матеріал]