![]() | перехід на Верхній рівень |
Шамралюк О. Л., Романова Г. М., Романов Л. А., Ткачук Г. Е. (2022) Застосування технології змішаного навчання у розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (110). С. 282–298. ISSN 2663-6387
Романова Г. М. (2020) Відгук офіційного опонента на дисертаційне дослідження Галецького Сергія Миколайовича «Формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій». ЖДУ ім І. Франка.
Романова Г. М. (2015) Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту. Проблеми освіти: збірник наукових праць (84). С. 291–295.
Романова Г. М. (2013) ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ РОЗРОБКИ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ЕКОНОМІЧНИХ ВНЗ ДО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 41–46. ISSN 2076-6173
Романова Г. М. (2013) СТРАТЕГІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 88–95. ISSN 2076-6173
Романова Г. М. (2012) Теорія і практика підготовки викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій. Інше. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир..
Романова Г. М. (2011) Cуб'єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). С. 93–97.