Вгору на рівень |
Шамралюк, О. Л., Романова, Г. М., Романов, Л. А., Ткачук, Г. Е. (2022) Застосування технології змішаного навчання у розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (110). с. 282-298. ISSN 2663-6387
Романова, Г. М. (2015) Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту. Проблеми освіти: збірник наукових праць (84). с. 291-295.
Романова, Г. М. (2013) ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ РОЗРОБКИ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ЕКОНОМІЧНИХ ВНЗ ДО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 41-46. ISSN 2076-6173
Романова, Г. М. (2013) СТРАТЕГІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 88-95. ISSN 2076-6173
Романова, Г. М. (2011) Cуб'єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). с. 93-97.
Романова, Г. М. (2012) Теорія і практика підготовки викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій. Інший. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир..
Романова, Г. М. (2020) Відгук офіційного опонента на дисертаційне дослідження Галецького Сергія Миколайовича «Формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій». ЖДУ ім І. Франка.