Вгору на рівень |
Шевчук, Т. О. (2014) Формування мовної особистості засобами пунктуації. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової. с. 56-60.
Шевчук, Т. О. (2013) Пунктуаційна грамотність як одна зі складових формування мовної особистості. Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової. с. 113-118.
Шевчук, Т. О. (2012) Малі фольклорні жанри на уроках українського читання в початковій школі. Дослідження актуальних проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІV студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 19 травня 2012 р.). с. 36-39.
Шевчук, Т. О. (2011) Формування мовної майстерності майбутніх учителів початкових класів. Науково-дослідна робота з проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 20 травня 2011 р.). с. 44-47.
Гордієнко, О. А., Шевчук, Т. О. (2010) Система творчих робіт на уроках української мови та читання в початкових класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). с. 16-20. ISSN 2076-6173
Гордієнко, О. А., Шевчук, Т. О. (2009) Ліричні твори на уроках читання в початковій школі. Педагогічна Житомирщина (1). с. 54-57.
Шевчук, Т. О. (2009) Формування грамотності студентів ВНЗ – майбутніх педагогів. Студентські наукові дослідження з актуальних проблем лінгводидактики (Матеріали студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 9 квітня 2009 р.).
Шевчук, Т. О. (2008) Вивчення рідної мови і духовний розвиток особистості майбутнього вчителя початкових класів. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога (Матеріали регіональної науково-методичної конференції, 27 березня 2008 р.). с. 53-57.
Гордієнко, О. А., Шевчук, Т. О. (2008) Словникова робота на уроках української мови в початковій школі. Педагогічна Житомирщина (1). с. 22-25.
Шевчук, Т. О., Шульга, О. С. (2008) Удосконалення орфографічних та пунктуаційних навичок майбутніх учителів. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога (Матеріали регіональної науково-методичної конференції, 27 березня 2008 р.).
Шевчук, Т. О. (2008) Формування правописних навичок майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 165-168. ISSN 2076-6173
Шевчук, Т. О. (2005) Твори Катерини Білокур на заняттях із української мови у ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 149-151. ISSN 2076-6173
Гордієнко, О. А., Шевчук, Т. О. (2004) Робота над словом на уроках української мови в початкових класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 62-65. ISSN 2076-6173
Шевчук, Т. О. (2003) Тести на заняттях з української мови у ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 140-145. ISSN 2076-6173
Пелешок, Е. Х., Шевчук, Т. О. (2003) Шляхи вдосконалення культури розмовного діалогу молодших школярів на уроках української мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 81-84. ISSN 2076-6173
Пелешок, Е. Х., Шевчук, Т. О. (2001) Робота з прислів’ями та загадками на уроках українського читання в початкових класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). с. 32-34. ISSN 2076-6173
Підлужна, Г. В., Шевчук, Т. О. (2000) Урок мови як засіб економічного виховання майбутнього господаря України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5). с. 27-31. ISSN 2076-6173
Пелешок, Е. Х., Шевчук, Т. О. (1999) Особливості вивчення ліричних творів на уроках українського читання в початкових класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). с. 72-74. ISSN 2076-6173
Шевчук, Т. О. (1998) Використання творів І.Огієнка як дидактичного засобу формування мовно-національної свідомості майбутніх учителів-словесників. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). с. 100-102. ISSN 2076-6173