Вгору на рівень |
Шквир, О. Л. (2016) Аналіз стану підготовки магістрантів до проведення педагогічних досліджень у початковій школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). с. 151-155. ISSN 2076-6173
Шквир, О. Л. (2013) Дослідницька педагогічна діяльність: сутність та шляхи підготовки до неї. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 161-165. ISSN 2076-6173
Шквир, О. Л. (2005) Змістовий компонент підготовки майбутніх учителів початкової школи до класного керівництва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 72-74.
Шквир, О. Л. (2004) Технологія підготовки майбутніх учителів початкової школи до класного керівництва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (18). с. 100-102.
Шквир, О. Л. (2003) А.С. Макаренко і здійснення класними керівниками особистісно зорієнтованого виховання. Національна освіта у контексті творчості А. Макаренка: Зб. наук. праць. с. 129-131.
Шквир, О. Л. (2003) Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до класного керівництва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 85-88.
Шквир, О. Л. (2003) Професіограма класного керівника початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 146-150.
Шквир, О. Л. (2002) Педагогічні погляди І.І. Огієнка в контексті національного виховання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 126-128.
Шквир, О. Л. (2018) Теоретичні і методичні засади ступеневої підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення педагогічних досліджень. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Шквир, О. Л. (2018) Теоретичні і методичні засади ступеневої підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення педагогічних досліджень. EngD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Шквир, О. Л. (2015) ВІДГУК офіційного опонента про дисертацію Білошицької Тетяни Юріївни “Підготовка майбутніх учителів до педагогічного консультування суб’єктів навчально-виховної діяльності”, поданої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія.