Вгору на рівень |
Яценко, С. Л. (2024) Підготовка майбутніх учителів до використання інтерактивних технологій в умовах сучасних суспільних викликів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (116). с. 201-217. ISSN 2663-6387
Яценко, С. Л., Предко, А. (2023) Prospects for religious education in the new Ukrainian school on the example of public and private educational institutions in Australia. Актуальнi питання гуманiтарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 3 (61). с. 312-317. ISSN 2308-4863
Яценко, С. Л., Слюсаренко, А., Матвійчук, О. (2023) Інтерес до духовних цінностей українців під час війни (приклад церкви адвентистів сьомого дня). Актуальнi питання гуманiтарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (62). с. 25-29. ISSN 2308-4863
Яворська, О., Яценко, С. Л. (2023) Організація дозвіллєвої діяльності молодших школярів у групі продовженого дня. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 109-113.
Кудрицька, О., Яценко, С. Л. (2023) Реалізація ідей особистісно орієнтованого навчання в умовах НУШ. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 29-33.
Самсонюк, І., Яценко, С. Л. (2023) Розвиток пізнавальної активності молодших школярів на заняттях у групі продовженого дня. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 47-52.
Антонова, О. Є., Постова, С. А., Яценко, С. Л., Бірук, Н. П. (2022) Person-centered approach to organizing a study group of computer science with gifted schoolchildren. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (111). с. 111-117. ISSN 2663-6387
Яценко, С. Л. (2022) Формування професійної компетеності майбутніх учителів у процесі підготовки до проєктної діяльності. Нові технології навчання (96). с. 186-191.
Мирончук, Н. М., Яценко, С. Л. (2020) Organizational and methodological aspects of context self-organization training of future teachers in professional activity. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (103). с. 43-50. ISSN 2663-6387
Антонова, О. Є., Постова, С. А., Яценко, С. Л. (2019) The Implementation of The Creative Thinking Development Technology of High School Pupils in The Extracurricular Activities: Results of The Pedagogical Experiment. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (98). с. 78-89. ISSN 2663-6387
Яценко, С. Л. (2019) Управління формуванням професійної компетентності керівника закладу дошкільної освіти. ВИТОКИ педагогічної майстерності (23). с. 244-247.
Яценко, С. Л. (2018) Арт-терапія як засіб гармонізації професійного середовища викладача закладу вищої освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (4 (95)). с. 248-251. ISSN 2076-6173
Яценко, С. Л. (2015) Особистісно орієнтоване навчання: теоретичний та прикладний аспекти. Проблеми освіти: Наук-метод. зб (85). с. 231-237.
Яценко, С. Л. (2015) Особистісно орієнтоване навчання: теоретичний та прикладний аспекти. Нові технології навчання (85). с. 229-235.
Яценко, С. Л. (2015) Сутнісні аспекти особистісно орієнтованої освіти. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. Спецвипуск. (85). с. 116-122.
Яценко, С. Л. (2014) Психолого-педагогічні засади духовності в контексті персонологічних уявлень про людину. Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах.
Яценко, С. Л. (2007) Основні засади діяльності шкіл нового типу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). с. 128-131.
Яценко, С. Л. (2006) Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми особистісно орієнтованого навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). с. 54-57.
Яценко, С. Л. (2006) Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). с. 73-75.
Яценко, С. Л. (2003) Соціально-філософський аспект проблеми особистісно-орієнтованого навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 182-185.
Яценко, С. Л. (2002) Учитель як суб’єкт навчально-виховного процесу в системі особистісно орієнтованого навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 195-197.
Яценко, С. Л. (2000) Основи розвитку особистісно-орієнтованої гімназичної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). с. 228-230.
Вознюк, О. В., Антонова, О. Є., Березюк, О. С., Вітвицька, С. С., Власенко, О. М., Дубасенюк, О. А., Королюк, О. М., Мирончук, Н. М., Сидорчук, Н. Г., Яценко, С. Л. (2018) Проблеми освіти: збірник наукових праць. ФОП О.О. Євенок, Київ.