![]() | Up a level |
Антонова, О. Є., Постова, С. А., Яценко, С. Л., Бірук, Н. П. (2022) Person-centered approach to organizing a study group of computer science with gifted schoolchildren. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (111). pp. 111-117. ISSN 2663-6387
Яценко, С. Л. (2022) Формування професійної компетеності майбутніх учителів у процесі підготовки до проєктної діяльності. Нові технології навчання (96). pp. 186-191.
Мирончук, Н. М., Яценко, С. Л. (2020) Organizational and methodological aspects of context self-organization training of future teachers in professional activity. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (103). pp. 43-50. ISSN 2663-6387
Антонова, О. Є., Постова, С. А., Яценко, С. Л. (2019) The Implementation of The Creative Thinking Development Technology of High School Pupils in The Extracurricular Activities: Results of The Pedagogical Experiment. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (98). pp. 78-89. ISSN 2663-6387
Яценко, С. Л. (2019) Управління формуванням професійної компетентності керівника закладу дошкільної освіти. ВИТОКИ педагогічної майстерності (23). pp. 244-247.
Яценко, С. Л. (2018) Арт-терапія як засіб гармонізації професійного середовища викладача закладу вищої освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (4 (95)). pp. 248-251. ISSN 2076-6173
Яценко, С. Л. (2015) Особистісно орієнтоване навчання: теоретичний та прикладний аспекти. Проблеми освіти: Наук-метод. зб (85). pp. 231-237.
Яценко, С. Л. (2015) Особистісно орієнтоване навчання: теоретичний та прикладний аспекти. Нові технології навчання (85). pp. 229-235.
Яценко, С. Л. (2015) Сутнісні аспекти особистісно орієнтованої освіти. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. Спецвипуск. (85). pp. 116-122.
Яценко, С. Л. (2014) Психолого-педагогічні засади духовності в контексті персонологічних уявлень про людину. Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах.
Яценко, С. Л. (2007) Основні засади діяльності шкіл нового типу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). pp. 128-131.
Яценко, С. Л. (2006) Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми особистісно орієнтованого навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). pp. 54-57.
Яценко, С. Л. (2006) Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). pp. 73-75.
Яценко, С. Л. (2003) Соціально-філософський аспект проблеми особистісно-орієнтованого навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 182-185.
Яценко, С. Л. (2002) Учитель як суб’єкт навчально-виховного процесу в системі особистісно орієнтованого навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). pp. 195-197.
Яценко, С. Л. (2000) Основи розвитку особистісно-орієнтованої гімназичної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). pp. 228-230.
Вознюк, О. В., Антонова, О. Є., Березюк, О. С., Вітвицька, С. С., Власенко, О. М., Дубасенюк, О. А., Королюк, О. М., Мирончук, Н. М., Сидорчук, Н. Г., Яценко, С. Л. (2018) Проблеми освіти: збірник наукових праць. ФОП О.О. Євенок, Київ.