Елементи, в яких Відділ: "Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання" та Рік: 2007

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: А | Б | В | К | Л | М | П | С
Число елементів: 18.

А

Андрійчук, Н. М. (2007) Видатні українські вчені – вчителі народних шкіл і організатори педагогічної освіти. Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. с. 59-65.

Б

Білошицька, Т. Ю. (2007) Педагогічне консультування у попередженні конфліктів між викладачем та учнями. Матеріали міжрегіональної науково-практичної конференції молодих дослідників «Проблема духовності сучасної молоді: реалії та перспективи». с. 125-128. (Неопублікований)

В

Волощук, А. М. (2007) Молодший етап мовного ВНЗ як етап вирівнювання комунікативних вмінь старшої школи. Проблеми професійної підготовки майбутніх вчителів в умовах ступеневої педагогічної освіти.

Волощук, А. М. (2007) Психологічний аспект формування лінгвокраїнознавчої компетенції студентів початкового етапу ВНЗ. Проблеми педагогічної освіти в полі культурному просторі України. с. 96-100.

К

Козловський, О. Ю., Корбут, Г. О., Памірський, М. С. (2007) ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ТА ВИХОВАННЯ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ГЕОГРАФІЇ ТА КРАЄЗНАВСТВА. ЕКОЛОГІЯ: ВЧЕНІ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ, НАУКИ І ПРАКТИКИ. с. 242-246. (Неопублікований)

Корбут, Г. О., Вискушенко, А. П., Муж, Г. В., Міхеєва, Г. М., Юрик, Л. О., Памірський, М. С., Дудар, М. І. (2007) Екологічні проблеми в світлі сучасної філософії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 211-215. ISSN 2076-6173

Корбут, Г. О., Памірський, М. С. (2007) НА ВШАНУВАННЯ ПАМ'ЯТІ І.І.ОГІЄНКА. Проблеми українського державотворення: історія і сучасність. с. 194-197.

Кузнєцова, І. В., Кухарьонок, С. С. (2007) Сучасна Європа: історія. Житомирський держаний університет ім. І. Франка.

Кузнєцова, І. В., Солопій, В. В. (2007) ТЕКСТОФОРМУЮЧА РОЛЬ СТИЛІСТИЧНИХ КОНВЕРГЕНЦІЙ У РОМАНІ АЙРІС МЕРДОК «ЗАМОК НА ПІСКУ». Збірник Тез ХХХІІ науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету. 14-16 березня 2007. с. 232-233.

Л

Литньова, Т. В. (2007) До питання про тлумачення змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Іноземна мова як фактор входження в міжнародний освітній простір : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 15–16 черв. 2007 р.. с. 57-59.

Литньова, Т. В. (2007) Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). с. 80-84. ISSN 2076-6173

М

Мисечко, О. Є. (2007) Підготовка майбутніх учителів іноземних мов в історії університетської педагогічної освіти в Україні (ХІХ-поч.ХХ ст.). Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія «Педагогічні науки» (7). с. 139-146.

Мисечко, О. Є., Войналович, Л. П. (2007) Становлення освітніх закладів по підготовці вчительських кадрів для шкіл національних меншин в Україні в 20-х роках ХХ століття. Національний Університет "Острозька Академія". Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка" (9). с. 326-333.

П

Памірська, Л. Ю., Памірський, М. С. (2007) Вивчення іноземних мов у польській національній школі у контексті політики коренізації на Волині. Українська полоністика (3-4). с. 130-135.

Папіжук, В. О. (2007) Європейська інтеграція як чинник реформування змісту шкільної освіти у Франції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 143-146.

С

Свириденко, І. М. (2007) Вірність як моральна категорія. Наукові записки : зб. наук. статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (67). с. 181-187.

Свириденко, І. М. (2007) Вірність як моральна категорія. Наукові записки: зб. наук. статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / укл.: П. В. Дмитренко, Л. Л. Макаренко. с. 181-187.

Статкевич, А. Г. (2007) Деякі особливості організації навчального процесу у Відкритому університеті Великої Британії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 87-89.

Цей список був створений у Sat Dec 21 16:29:43 2024 EET.