Zhytomyr State University Library

Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов

Литньова Т. В. (2007) Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. pp. 80-84.

[thumbnail of 19.pdf]
Preview
PDF
19.pdf

Download (124kB) | Preview

Abstract

У статті здійснюється контент-аналіз дефініцій термінів "ціль", "задача" у методичній літературі та програмах з іноземних мов для середніх шкіл з метою розмежування суміжних понять. Аналіз ґрунтується на конкретно-історичному підході. Розкривається зміст цілей навчання іноземних мов відповідно до проекту державного освітнього стандарту.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Foreign Languages and Modern Teaching Techniques
Depositing User: А.В. Крисан
Date Deposited: 18 Nov 2008 12:50
Last Modified: 22 Aug 2015 15:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1606
ДСТУ 8302:2015: Литньова Т. В. Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 33. pp. 80-84.

Actions (login required)

View Item
View Item