Литньова Т. В. (2007) Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. pp. 80-84.
Preview
19.pdf
Download (124kB) | Preview
Abstract
У статті здійснюється контент-аналіз дефініцій термінів "ціль", "задача" у методичній літературі та програмах з іноземних мов для середніх шкіл з метою розмежування суміжних понять. Аналіз ґрунтується на конкретно-історичному підході. Розкривається зміст цілей навчання іноземних мов відповідно до проекту державного освітнього стандарту.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Foreign Languages and Modern Teaching Techniques |
| Depositing User: | А.В. Крисан |
| Date Deposited: | 18 Nov 2008 12:50 |
| Last Modified: | 22 Aug 2015 15:21 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1606 |
| ДСТУ 8302:2015: | Литньова Т. В. Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 33. pp. 80-84. |


