![]() | Вгору на рівень |
Андрійчук Н. М. (2011) Впровадження інклюзивного навчання у систему освіти України: реалії та перспективи. Придніпровські соціально-гуманітарні читання: Матеріали Запорізької сесії І Всеукраїнської науково-практичної конференції. С. 80–82.
Большакова Н. О. (2011) Мотиваційний потенціал використання спілкування в соціальних мережах у процесі навчання граматики учнів старших класів спеціалізованих шкіл. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. С. 38–41.
Волощук (Мормуль) А. М. (2011) Модель формування методичної компетентності майбутнього чителя гуманітарного профілю. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (15). С. 163–175.
Дєнічєва О. І. (2011) Зміст і форми оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії. Порівняльно-педагогічні студії. (3-4). С. 62–66.
Корбут Г. О., Вискушенко А. П., Павловський В. А., Памірський М. С. (2011) Людський геній і титан - вклад Житомирщини в освоєння космосу. Людина і Космос VII Міжнародна науково-практична конференція. С. 63–65.
Корбут Г. О., Вискушенко А. П., Памірський М. С., Колінко Ю. Ю. (2011) Титан Іршанського родовища - запорука майбутнього розвитку літако- та ракетобудівництва в Україні. Мінерально-сировинні багатсва України: шляхи оптимального використання. С. 115–118.
Корбут Г. О., Вискушенко А. П., Памірський М. С., Шуст В. П. (2011) ЕКСКУРСІЇ РІЧКОВИМИ КАНЬЙОНАМИ МІСТА ЖИТОМИРА. "Велика Волинь", 43. С. 54–55.
Кузнєцова Г. В. (2011) Авторські особливості використання фразеологізмів у художньому дискурсі. Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. С. 41–45.
Литньова Т. В. (2011) До питання про тлумачення цілей навчання іноземних мов на сучасному етапі розвитку іншомовної освіти. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : зб. наук. праць / ред. кол.: Н. В. Гузій (відп. ред.). С. 117–120.
Мисечко О. Є. (2011) Формування системи професійної підготовки вчителя іноземної мови у педагогічних навчальних закладах України (1900-1964 рр.). АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук.
Місечко О. Є. (2011) Формування системи професійної підготовки вчителя іноземної мови у педагогічних навчальних закладах України (1900−1964 рр.). Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Памірська Л. Ю. (2011) Суспільно-політичні та культурно-освітні передумови вивчення іноземних мов представниками національних меншин на Волині (поч. ХХ ст. – 30-ті рр. ХХ ст.). In: ХХ століття – етнонаціональний вимір та проблеми Голокосту: збірник наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 жовтня 2010 р., Житомир.
Свириденко І. М. (2011) Особливості вияву вчинку-вірності в особистісних взаєминах. Науковий вісник Миколаївського держ. ун-ту імені В. О. Сухомлинського (1). С. 144–149.
Свириденко І. М. (2011) Особливості вияву вчинку-вірності в особистісних взаєминах студентів. Науковий вісник Миколаївського держ. ун-ту імені В. О. Сухомлинського: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / зб. наук. пр. / за заг. ред. В. Д. Будака, О. М. Пєхоти. С. 144–149.
Сердійчук Л. П. (2011) ФОРМИ ПРОЯВУ АВТОБІОГРАФІЧНОГО В ТЕКСТАХ. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету. (14). С. 154–158.
Солопій В. В. (2011) Problem of Concept-Frame Correlation. Current Studies in English: Linguistics and Methodology Perspectives: збірник наукових праць (англ.м.). С. 141–142.