Елементи, в яких Відділ: "Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти" та Рік: 2021

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 17.

Папіжук, В. О., ed. (2021) Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури. ЖДУ імені Івана Франка.

Папіжук, В. О., Лісова, Ю. О., Климович, Ю. Ю., Прокопчук, Н. Р., eds. (2021) Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Григор'єва, Т. Ю., Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С. (2021) Інтерактивні методи навчання іноземних мов дорослих. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» (12(44)). с. 36-45.

Жуковська, В. В. (2021) Current Schools of Construction Grammar: Theoretical and Methodological Architecture. In: Сучасна філологічна наука: актуальні питання та вектори розвитку : колективна монографія. Львів-Торунь : Ліга-Прес, с. 61-86.

Жуковська, В. В. (2021) Параметризація синтактико-функційних властивостей граматичної конструкції: квантитативно-корпусний аспект. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філолологія. Журналістика, 32 (3). с. 38-46. ISSN 2710-4656

Жуковська, В. В. (2021) Теоретико-методологічні засади квантитативно-корпусної параметризації граматичної конструкції. In: Мова та мовлення: фундаментальні парадигми розвитку. Кам’янець-Подільський: ТОВ «Друкарня Рута», с. 66-81.

Жуковська, В. В. (2021) Теоретико-методологічні засади квантитативно-корпусної параметризації граматичної конструкції. Мова та мовлення: фундаментальні парадигми розвитку. Робочий документ. ЖДУ імені Івана Франка.

Калініна, Л. В. (2021) Teaching Language and Culture Карта формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх вчителів англійської мови (методичні рекомендації до курсу «Навчання мови і культури») другий (магістерський) рівень вищої освіти. ЖДУ імені Івана Франка.

Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р. (2021) Як писати кваліфікаційну роботу з методики навчання англійської мови (Методичні рекомендації в інструкціях і пам’ятках). ПП "Євро-Волинь", Житомир. ISBN 978-617-7992-20-1

Климович, Ю. Ю., Калініна, Л. В. (2021) Let’s Flip: використання засобів перевернутого навчання у процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Кузьменко, С., Антонов, О. В. (2021) The impact of individual features of behavior on the formation of a healthy lifestyle among individuals with different levels of education. Current Trends in Young Scientists’ Research: VIII All Ukrainian Scientific and Practical Conference (April 22, 2021). с. 267-270.

Лісова, Ю. О., Клименко, О. П. (2021) Рекомендації з використання інтерактивних ігрових платформ у навчанні англійської мови у середній школі. In: Science and education: problems, prospects and innovations : Proceedings of IX International Scientific and Practical Conference, 26-28 травня 2021, Kyoto.

Лісова, Ю. О., Папіжук, В. О. (2021) Методичні рекомендації до організації самостійної й індивідуальної роботи студентів із дисципліни «Історія літератури країн, мова яких вивчається (французька мова)». [Навчальний матеріал]

Папіжук, В. О., Кузьменко, О. Ю., Лісова, Ю. О. (2021) Критичне мислення як освітня інновація в Україні: здобутки та перспективи. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 3 (43). с. 180-185. ISSN 2308-4863

Станіславова, О. В., Лісова, Ю. О. (2021) Стратегії використання "warm up activities" при вивченні англійської мови. In: «Сучасні тенденції та концептуальні шляхи розвитку освіти і педагогіки», 19 травня 2021, Київ, Україна.

Щерба, Н. С. (2021) Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами. Документація. ЖДУ імені Івана Франка.

Щерба, Н. С. (2021) Структура компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету (1). с. 63-69. ISSN 2076-586X

Цей список був створений у Tue Nov 19 05:32:04 2024 EET.