![]() | перехід на Верхній рівень |
Башманівський В. І., Башманівська Л. А. (2019) Українська література ХХ століття в сучасному інформаційному просторі: посібник для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, С. 1–156.
Башманівський Д. В. (2019) Трансформація реклами в сучасному філософсько-освітньому просторі. Практична філософія (71). С. 3–7. ISSN 2415-8690
Давидова Л. В. (2019) Organizational structures and activities of publishing houses of leading universities of the world. Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations: collective monograph, 1. С. 503–515.
Денисевич О. В. (2019) Телебачення як предмет психолінгвістичного аналізу. Вісник Книжкової палати (4). С. 43–45. ISSN 2076-9326
Зайко Л. Я. (2019) Від мови ворожнечі до мови порозуміння. Challenges of hybrid war: information dimension. С. 95–98.
Зайко Л. Я. (2019) Глобалізаційні трансформації комунікаційних технологій в інформаційному суспільстві. Суспільні науки: напрямки та тенденції розвитку в Україні. С. 51–53.
Магдич Т. П. (2019) Методологічні підходи до проблеми формування ключових компетентностей на уроках української мови в учнів 10-11-х класів. Науковий вісник «Нові технології навчання»: серія «Педагогіка та психологія» (92).
Миколаєнко Н. М. (2019) Професіологічний аспект підготовки майбутніх журналістів на базі Житомирського державного університету імені Івана Франка. Соціальні комунікації: інструменти, технологія і практика. С. 92–96.
Партико З. В. (2019) Михалківські скарби. Газета "День".
Партико З. В. (2019) Як оцінювати українські виші. Газета "День". С. 14–15.