Елементи, в яких Відділ: "Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR" та Рік: 2019

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Б | Д | З | М | П
Число елементів: 10.

Б

Башманівський, В. І., Башманівська, Л. А. (2019) Українська література ХХ століття в сучасному інформаційному просторі: посібник для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, с. 1-156.

Башманівський, Д. В. (2019) Трансформація реклами в сучасному філософсько-освітньому просторі. Практична філософія (71). с. 3-7. ISSN 2415-8690

Д

Давидова, Л. В. (2019) Organizational structures and activities of publishing houses of leading universities of the world. Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations: collective monograph, 1. с. 503-515.

Денисевич, О. В. (2019) Телебачення як предмет психолінгвістичного аналізу. Вісник Книжкової палати (4). с. 43-45. ISSN 2076-9326

З

Зайко, Л. Я. (2019) Від мови ворожнечі до мови порозуміння. Challenges of hybrid war: information dimension. с. 95-98.

Зайко, Л. Я. (2019) Глобалізаційні трансформації комунікаційних технологій в інформаційному суспільстві. Суспільні науки: напрямки та тенденції розвитку в Україні. с. 51-53.

М

Магдич, Т. П. (2019) Методологічні підходи до проблеми формування ключових компетентностей на уроках української мови в учнів 10-11-х класів. Науковий вісник «Нові технології навчання»: серія «Педагогіка та психологія» (92).

Миколаєнко, Н. М. (2019) Професіологічний аспект підготовки майбутніх журналістів на базі Житомирського державного університету імені Івана Франка. Соціальні комунікації: інструменти, технологія і практика. с. 92-96.

П

Партико, З. В. (2019) Михалківські скарби. Газета "День".

Партико, З. В. (2019) Як оцінювати українські виші. Газета "День". с. 14-15.

Цей список був створений у Wed Nov 13 13:55:02 2024 EET.