Вгору на рівень |
Євченко, В. В., Сидоренко, С. І. (2004) Використання домашнього читання як засобу формування комунікативної компетенції студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 108-112. ISSN 2076-6173
Гаращук, К. В., Гаращук, Л. А. (2004) Особливості навчання писемного мовлення учнів середнього ступеня загальноосвітньої школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 83-86.
Григор’єва, Т. Ю. (2004) Формування вмінь усного монологічного мовлення студентів початкового етапу мовного ВНЗ з опорою на різні види наочності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 16-18.
Калінін, В. О. (2004) Використання пошукових соціокультурних задач як засіб формування соціокультурних умінь майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 28-30.
Калінін, В. О. (2004) Професійний соціокультурний портфель як засіб діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 125-128.
Котнюк, Л. Г. (2004) Politeness in Conversations. Modern Trends in Teaching and Studying English in Ukraine / Materials of the 3-d TESOL West-Ukraine Regional Conference. с. 26-27.
Котнюк, Л. Г. (2004) Особливості співпраці з носіями іноземної мови в комп’ютерних технологіях. Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, 1. с. 200-201.
Котнюк, Л. Г. (2004) "Егоцентричний" потенціал англійських дієслів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 157-159.
Котнюк, Л. Г. (2004) "Егоцентричність" художнього тексту (на матеріалі англійської літератури). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (16). с. 83-84.
Котнюк, Л. Г. (2004) Особливості перекладу "егоцентричних" слів з англійської мови на українську. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 247-249.
Мартинова, О. М. (2004) Аудіокнига як ефективний допоміжний засіб для розвитку пізнавальних інтересів та адитивних умінь учнів старшого етапу загальноосвітньої школи. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційних освітніх технологій. Збірник наукових праць. с. 21-26.
Мартинова, О. М. (2004) Особливості вираження емоційних станів персонажів сучасної англійської літератури невербальними засобами. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 257-259.
Мац, І. І. (2004) Прагмалінгвістичні особливості емотивного дискурсу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 260-262.
Медчук, І. В. (2004) Способи передачі інформації невербальними засобами в англомовному соціолінгвістичному середовищі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 263-265.
Онопрієнко, Т. М. (2004) Епітетні конфігурації в прозі "потоку свідомості" В.Фолкнера. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 276-279.
Онопрієнко, Т. М. (2004) Навчання мови і культури студентів мовного вузу на основі автентичних відеоматеріалів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. с. 111-115.
Чумак, Л. М. (2004) Складні та складнопохідні одиниці в словотворі сучасної англійської мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 265-266.