Елементи, в яких Відділ: "Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики" та Рік: 2022

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 26.

Бурченя, М. М. (2022) Жанрово-стилістична специфіка перекладу романів Агати Кристі українською мовою. Мова в міждисциплінарному контексті безперервної освіти: збірник матеріалів X Міжнародної студентської Інтернет-конференції (16-20 травня 2022 р.). с. 128-130.

Білюк, І. Л., Дячук, Н. В. (2022) Методичні рекомендації до організації самостійної/ індивідуальної роботи обов’язкової освітньої компоненти «Практична граматика англійської мови» (Grammar Trainer: Syntax). [Навчальний матеріал]

Білюк, І. Л., Дячук, Н. В., Левченко, О. М. (2022) Vocabulary Booster Part II. Методичне забезпечення самостійної та індивідуальної роботи студентів з навчальної дисципліни «Практичний курс англійської мови». [Навчальний матеріал]

Білюк, І. Л., Хорошун, О. О. (2022) Методичні рекомендації до організації самостійної і індивідуальної роботи Обов’язкової освітньої компоненти «Практичний курс англійської мови» (“Lifestyles”) для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Войналович, Л. П. (2022) Використання малих літературних форм під час формування іншомовної граматичної компетентності учнів основної школи. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 1 (80). с. 75-80. ISSN 1992-5786

Войналович, Л. П. (2022) Доцільність використання ігрової діяльності при формуванні іншомовної фонологічної компетентності у початковій школі. The latest problems of modern science and practice. Abstracts of I International Scientific and Practical Conference. January 11–14, 2022. с. 361-363.

Войналович, Л. П., Кузьмінська, А. С. (2022) Типи зв’язку у складнопідрядному англійському реченні. Текст і дискурс: когнітивно-комунікативні перспективи: збірник матеріалів V Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (25–26 травня 2022 р.). с. 21-23.

Гуменяк, Я. Р., Кодубовська, О. О. (2022) Застосування лексико-граматичних трансформацій у перекладі роману Ніколаса Спаркса «Записник. Сторінки нашого кохання». The Philological UniverseS. с. 12-14.

Дудюк, К. І., Білюк, І. Л. (2022) Стилістичні особливості роману Дена Брауна «Втрачений символ». Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Дячук, Н. В., Іевітіс, І. В. (2022) Сучасні лінгвістичні дослідження (Теорія мовленнєвого впливу, психолінгвістика). Методичні рекомендації до самостійної та індивідуальної роботи студентів з навчальної дисципліни «Сучасні лінгвістичні дослідження (Теорія мовленнєвого впливу, психолінгвістика)». [Навчальний матеріал]

Дячук, Н. В., Білюк, І. Л. (2022) Speech characteristics of a literary text personage at semantic level. Закарпатські філологічні студії, 23 (1). с. 122-125. ISSN 2663-4880

Дячук, Н. В., Криворучко, Т. В. (2022) Present Tenses (Методичні матеріали до самостійної та індивідуальної роботи студентів з навчальної дисципліни Практична граматика англійської мови). [Навчальний матеріал]

Дячук, Н. В., Криворучко, Т. В. (2022) Функціонально-семантична природа категорії каузативності. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія» (82). с. 38-41. ISSN 2519-2558

Дячук, Н. В., Хорошун, О. О. (2022) Методичні рекомендації до організації самостійної / індивідуальної роботи обов’язкової освітньої компоненти «Практична граматика англійської мови» (“MODALS”). [Навчальний матеріал]

Жуковська, Д. Я. (2022) Алгоритм укладання електронних словників. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М. (2022) Future philologists’ language competence formation on the basis of aspect integration. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (108). с. 96-104. ISSN 2663-6387

Кодубовська, О. О. (2022) Crime Doesn’t Pay (методичні матеріали до самостійної та індивідуальної роботи студентів 4 курсу з навчальної дисципліни Практичний курс англійської мови). [Навчальний матеріал]

Мельничук, О. М., Хорошун, О. О. (2022) Лексична вербалізація концепту Revolution Of Dignity / Революція Гідності в англомовному комунікативному просторі. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Микашовська, Л. О., Білюк, І. Л. (2022) Політичний дискурс та лінгвістичне вираження метафори в англійських та українських заголовках. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Попп, М. І., Кривонос, О. М. (2022) Шифрування та дешифрування текстових даних. In: Звітна науково-практична конференція Інституту цифровізації освіти НАПН України, 10 лютого 2022 р, м. Київ.

Українець, О. В., Білюк, І. Л. (2022) Перекладацькі трансформації у дистопічному романі «Голодні ігри». Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Хорошун, О. О. (2022) Соціоморфна метафора як засіб об'єктивації концепта ІСЛАМСЬКИЙ СВІТ. Львівський філологічний часопис (11). с. 260-264. ISSN 2663-340X

Цибас, Йозапас, Білюк, І. Л. (2022) Класифікація англомовних акронімів за фонетично-граматичними ознаками. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Чумак, Л. М. (2022) Lexical innovations of COVID-19 period: structural and linguopragmatic aspects. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (96). с. 165-174. ISSN 2663-7642

Чумак, Л. М., Хорошун, О. О. (2022) Методичні рекомендації до організації самостійної / індивідуальної роботи обов’язкової освітньої компоненти «Практичний курс англійської мови» (“MEALS”) для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Чупира, І. М., Білюк, І. Л. (2022) Способи адаптації англіцизмів в україномовних інтерфейсах програм. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Цей список був створений у Wed Dec 18 23:44:56 2024 EET.