Вгору на рівень |
Бурченя, М. М. (2022) Жанрово-стилістична специфіка перекладу романів Агати Кристі українською мовою. Мова в міждисциплінарному контексті безперервної освіти: збірник матеріалів X Міжнародної студентської Інтернет-конференції (16-20 травня 2022 р.). с. 128-130.
Войналович, Л. П. (2022) Використання малих літературних форм під час формування іншомовної граматичної компетентності учнів основної школи. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 1 (80). с. 75-80. ISSN 1992-5786
Войналович, Л. П. (2022) Доцільність використання ігрової діяльності при формуванні іншомовної фонологічної компетентності у початковій школі. The latest problems of modern science and practice. Abstracts of I International Scientific and Practical Conference. January 11–14, 2022. с. 361-363.
Войналович, Л. П., Кузьмінська, А. С. (2022) Типи зв’язку у складнопідрядному англійському реченні. Текст і дискурс: когнітивно-комунікативні перспективи: збірник матеріалів V Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (25–26 травня 2022 р.). с. 21-23.
Гуменяк, Я. Р., Кодубовська, О. О. (2022) Застосування лексико-граматичних трансформацій у перекладі роману Ніколаса Спаркса «Записник. Сторінки нашого кохання». The Philological UniverseS. с. 12-14.
Дячук, Н. В., Білюк, І. Л. (2022) Speech characteristics of a literary text personage at semantic level. Закарпатські філологічні студії, 23 (1). с. 122-125. ISSN 2663-4880
Дячук, Н. В., Криворучко, Т. В. (2022) Функціонально-семантична природа категорії каузативності. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія» (82). с. 38-41. ISSN 2519-2558
Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М. (2022) Future philologists’ language competence formation on the basis of aspect integration. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (108). с. 96-104. ISSN 2663-6387
Хорошун, О. О. (2022) Соціоморфна метафора як засіб об'єктивації концепта ІСЛАМСЬКИЙ СВІТ. Львівський філологічний часопис (11). с. 260-264. ISSN 2663-340X
Чумак, Л. М. (2022) Lexical innovations of COVID-19 period: structural and linguopragmatic aspects. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (96). с. 165-174. ISSN 2663-7642
Попп, М. І., Кривонос, О. М. (2022) Шифрування та дешифрування текстових даних. In: Звітна науково-практична конференція Інституту цифровізації освіти НАПН України, 10 лютого 2022 р, м. Київ.
Білюк, І. Л., Дячук, Н. В. (2022) Методичні рекомендації до організації самостійної/ індивідуальної роботи обов’язкової освітньої компоненти «Практична граматика англійської мови» (Grammar Trainer: Syntax). [Навчальний матеріал]
Білюк, І. Л., Дячук, Н. В., Левченко, О. М. (2022) Vocabulary Booster Part II. Методичне забезпечення самостійної та індивідуальної роботи студентів з навчальної дисципліни «Практичний курс англійської мови». [Навчальний матеріал]
Білюк, І. Л., Хорошун, О. О. (2022) Методичні рекомендації до організації самостійної і індивідуальної роботи Обов’язкової освітньої компоненти «Практичний курс англійської мови» (“Lifestyles”) для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]
Дячук, Н. В., Іевітіс, І. В. (2022) Сучасні лінгвістичні дослідження (Теорія мовленнєвого впливу, психолінгвістика). Методичні рекомендації до самостійної та індивідуальної роботи студентів з навчальної дисципліни «Сучасні лінгвістичні дослідження (Теорія мовленнєвого впливу, психолінгвістика)». [Навчальний матеріал]
Дячук, Н. В., Криворучко, Т. В. (2022) Present Tenses (Методичні матеріали до самостійної та індивідуальної роботи студентів з навчальної дисципліни Практична граматика англійської мови). [Навчальний матеріал]
Дячук, Н. В., Хорошун, О. О. (2022) Методичні рекомендації до організації самостійної / індивідуальної роботи обов’язкової освітньої компоненти «Практична граматика англійської мови» (“MODALS”). [Навчальний матеріал]
Кодубовська, О. О. (2022) Crime Doesn’t Pay (методичні матеріали до самостійної та індивідуальної роботи студентів 4 курсу з навчальної дисципліни Практичний курс англійської мови). [Навчальний матеріал]
Чумак, Л. М., Хорошун, О. О. (2022) Методичні рекомендації до організації самостійної / індивідуальної роботи обов’язкової освітньої компоненти «Практичний курс англійської мови» (“MEALS”) для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]
Дудюк, К. І., Білюк, І. Л. (2022) Стилістичні особливості роману Дена Брауна «Втрачений символ». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Жуковська, Д. Я. (2022) Алгоритм укладання електронних словників. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Мельничук, О. М., Хорошун, О. О. (2022) Лексична вербалізація концепту Revolution Of Dignity / Революція Гідності в англомовному комунікативному просторі. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Микашовська, Л. О., Білюк, І. Л. (2022) Політичний дискурс та лінгвістичне вираження метафори в англійських та українських заголовках. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Українець, О. В., Білюк, І. Л. (2022) Перекладацькі трансформації у дистопічному романі «Голодні ігри». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Цибас, Йозапас, Білюк, І. Л. (2022) Класифікація англомовних акронімів за фонетично-граматичними ознаками. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Чупира, І. М., Білюк, І. Л. (2022) Способи адаптації англіцизмів в україномовних інтерфейсах програм. Житомирський державний університет імені Івана Франка.