Вгору на рівень |
Бабчук, Ю. Й. (2009) Вигуки як маркери емоційності в сучасному спонтанному діалогічному мовленні (на матеріалі англомовних художніх фільмів). Лінгвістика XXI століття: нові дослідження і перспективи / Нан України. Центр наукових досліджень і викладання іноземних мов.
Борисенко, Н. Д. (2009) Cитуація суперництва у дискурсі персонажів сучасної британської драми: гендерний аспект. Мовні і концептуальні картини світу: Зб. наук. праць. Ч. 1. (25). с. 83-87.
Борисенко, Н. Д. (2009) Гендерные стереотипы в персонажном дискурсе современной британской драмы. Тезисы Четвертой международной научно-практической конференции ОБЩЕСТВО – ЯЗЫК – КУЛЬТУРА: актуальные проблемы взаимодействия в XXI веке Москва.
Борисенко, Н. Д. (2009) Ґендерні стереотипи у персонажному дискурсі сучасної британської драми. Мовні і концептуальні картини світу: Зб. наук. праць. Ч. 1. (26). с. 104-108.
Вискушенко, С. А. (2009) Категорія дії в часі та просторі й засоби її вираження в англійській фаховій мові тваринництва. Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки : зб. наук. праць. Філологічні науки. Мовознавство (5). с. 247-249.
Мосієнко, О. В. (2009) Ідентифікаційні моделі номінативно-референційних одиниць в англомовному газетному дискурсі. Третій міжнародний науковий форум. Сучасна англістика : мова в контексті культур. Тези доповідей.. с. 108-110.
Мосієнко, О. В. (2009) Реляційні засоби англомовного газетного дискурсу. Проблеми семантики, прагматики і когн ітивної лінгв істи ки. – Вип. 15. – К. : Ки ївськ. нац. ун-т імен і Тараса Шевченка.
Мосієнко, О. В. (2009) Функціонування номінативно-референційних одиниць в англомовних газетних текстах: тактика домінування професійних властивостей. Матеріали VI Міжвузівської конференції молодих учених, 27–28 січ, 2. с. 29-31.
Нідзельська, Ю. М. (2009) Ключові концепти єврейської культури в сучасній англійській мові. Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна.
Нідзельська, Ю. М. (2009) Концепт як відображення універсального та етноспецифічного у свідомості етноса. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). с. 160-162.
Подкоритова, О. П. (2009) History of English and American Literature (seminars). Part 2. [Навчальний матеріал]
Подкоритова, О. П. (2009) Філософсько-ідеологічні засади творчості Доріс Лессінг: пошуки ідеалу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). с. 175-179.
Поліщук, Л. П. (2009) Актуалізація проблеми професійної підготовки вчителів у ВНЗ. Педагогічні науки: Збірник наукових праць Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. Частина третя.. с. 262-270.
Романюк, С. К. (2009) Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект. Мова і культура : (наук. журн.). – К. : Видавничий дім Дмитра Бураго, Вип. 12, т. IX (134).
Романюк, С. К. (2009) Комунікативні стратегії і тактики реалізації сугестивного впливу в дискурсі американської комерційної реклами. Психолінгвістика : [зб. наук. праць ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”]. – Переяслав-Хмельницький : ПП “СКД”, Вип. 4.
Романюк, С. К. (2009) Прагмалінгвістичний аспект рекламного дискурсу. Слов’янський вісник: зб. наук. праць. Серія “Філологічні науки”. – Рівне: Редакційно-видавничий центр Рівненського інституту слов'янознавства Київського славістичного університету, Вип. 8.
Романюк, С. К. (2009) Реалізація маніпулятивного потенціалу лінгвістичних вербальних засобів в американському рекламному дискурсі. Наукові записки. – Вип. 81 (2). Серія : Філологічні науки (мовознавство): [у 4 ч.]. – Кіровоград : Вид-во РВВ КДПУ імені В.Винниченка.
Романюк, С. К. (2009) Інформаційний простір функціонування американської комерційної реклами 20-х років XX століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). с. 213-217.
Савчук, І. І. (2009) Категоріальні особливості представлення концепту СУПЕРНИЦТВО засобами сучасної англійської мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). с. 115-118.
Сингаївська, А. В., Топачевський, С. К. (2009) Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу. “Мова і Культура” : зб. наук. праць., 126. с. 213-219.
Сингаївська, А. В., Мосейчук, О. М. (2009) Однослівні ідіоми як знаки іллокуції, маркери інтенціональності та як засоби забезпечення прагматичної когерентності дискурсу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). с. 119-122.
Сингаївська, А. В., Омецинська, О. В. (2009) P. G. Wodehouse. The inimitable Jeeves. Book 2. [Навчальний матеріал]
Фролова, І. Є. (2009) Специфіка актомовленнєвого аспекту реалізацій стратегій конфронтації в англомовному дискурсі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). с. 127-132.