Ресурси де є установа Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу" і є рік 2009

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Б | В | М | Н | П | Р | С | Ф
Кількість ресурсів: 23.

Б

Бабчук Ю. Й. (2009) Вигуки як маркери емоційності в сучасному спонтанному діалогічному мовленні (на матеріалі англомовних художніх фільмів). Лінгвістика XXI століття: нові дослідження і перспективи / Нан України. Центр наукових досліджень і викладання іноземних мов.

Борисенко Н. Д. (2009) Cитуація суперництва у дискурсі персонажів сучасної британської драми: гендерний аспект. Мовні і концептуальні картини світу: Зб. наук. праць. Ч. 1. (25). С. 83–87.

Борисенко Н. Д. (2009) Гендерные стереотипы в персонажном дискурсе современной британской драмы. Тезисы Четвертой международной научно-практической конференции ОБЩЕСТВО – ЯЗЫК – КУЛЬТУРА: актуальные проблемы взаимодействия в XXI веке Москва.

Борисенко Н. Д. (2009) Ґендерні стереотипи у персонажному дискурсі сучасної британської драми. Мовні і концептуальні картини світу: Зб. наук. праць. Ч. 1. (26). С. 104–108.

В

Вискушенко С. А. (2009) Категорія дії в часі та просторі й засоби її вираження в англійській фаховій мові тваринництва. Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки : зб. наук. праць. Філологічні науки. Мовознавство (5). С. 247–249.

М

Мосієнко О. В. (2009) Ідентифікаційні моделі номінативно-референційних одиниць в англомовному газетному дискурсі. Третій міжнародний науковий форум. Сучасна англістика : мова в контексті культур. Тези доповідей.. С. 108–110.

Мосієнко О. В. (2009) Реляційні засоби англомовного газетного дискурсу. Проблеми семантики, прагматики і когн ітивної лінгв істи ки. – Вип. 15. – К. : Ки ївськ. нац. ун-т імен і Тараса Шевченка.

Мосієнко О. В. (2009) Функціонування номінативно-референційних одиниць в англомовних газетних текстах: тактика домінування професійних властивостей. Матеріали VI Міжвузівської конференції молодих учених, 27–28 січ, 2. С. 29–31.

Н

Нідзельська Ю. М. (2009) Ключові концепти єврейської культури в сучасній англійській мові. Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна.

Нідзельська Ю. М. (2009) Концепт як відображення універсального та етноспецифічного у свідомості етноса. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). С. 160–162.

П

Подкоритова О. П. (2009) History of English and American Literature (seminars). Part 2. [Навчальний матеріал]

Подкоритова О. П. (2009) Філософсько-ідеологічні засади творчості Доріс Лессінг: пошуки ідеалу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). С. 175–179.

Поліщук Л. П. (2009) Актуалізація проблеми професійної підготовки вчителів у ВНЗ. Педагогічні науки: Збірник наукових праць Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. Частина третя.. С. 262–270.

Р

Романюк С. К. (2009) Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект. Мова і культура : (наук. журн.). – К. : Видавничий дім Дмитра Бураго, Вип. 12, т. IX (134).

Романюк С. К. (2009) Комунікативні стратегії і тактики реалізації сугестивного впливу в дискурсі американської комерційної реклами. Психолінгвістика : [зб. наук. праць ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”]. – Переяслав-Хмельницький : ПП “СКД”, Вип. 4.

Романюк С. К. (2009) Прагмалінгвістичний аспект рекламного дискурсу. Слов’янський вісник: зб. наук. праць. Серія “Філологічні науки”. – Рівне: Редакційно-видавничий центр Рівненського інституту слов'янознавства Київського славістичного університету, Вип. 8.

Романюк С. К. (2009) Реалізація маніпулятивного потенціалу лінгвістичних вербальних засобів в американському рекламному дискурсі. Наукові записки. – Вип. 81 (2). Серія : Філологічні науки (мовознавство): [у 4 ч.]. – Кіровоград : Вид-во РВВ КДПУ імені В.Винниченка.

Романюк С. К. (2009) Інформаційний простір функціонування американської комерційної реклами 20-х років XX століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). С. 213–217.

С

Савчук І. І. (2009) Категоріальні особливості представлення концепту СУПЕРНИЦТВО засобами сучасної англійської мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). С. 115–118.

Сингаївська А. В., Топачевський С. К. (2009) Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу. “Мова і Культура” : зб. наук. праць., 126. С. 213–219.

Сингаївська А. В., Мосейчук О. М. (2009) Однослівні ідіоми як знаки іллокуції, маркери інтенціональності та як засоби забезпечення прагматичної когерентності дискурсу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). С. 119–122.

Сингаївська А. В., Омецинська О. В. (2009) P. G. Wodehouse. The inimitable Jeeves. Book 2. [Навчальний матеріал]

Ф

Фролова І. Є. (2009) Специфіка актомовленнєвого аспекту реалізацій стратегій конфронтації в англомовному дискурсі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). С. 127–132.

Цей список був створений Tue Jul 1 08:55:22 2025 EEST.