Вгору на рівень |
Басюк, Н. А., Вербівський, Д. С. (2003) Емоційність як особистісний фактор формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя початкових класів. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року). с. 148-152.
Климова, К. Я. (2003) Виразне читання майбутніх учителів молодших класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 43-45. ISSN 2076-6173
Пелешок, Е. Х., Гордієнко, О. А. (2003) Розвиток ідеї міжпредметних зв’язків у педагогіці та проблема інтегрованого навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 35-37. ISSN 2076-6173
Пелешок, Е. Х., Шевчук, Т. О. (2003) Шляхи вдосконалення культури розмовного діалогу молодших школярів на уроках української мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 81-84. ISSN 2076-6173
Басюк, Н. А. (2003) Збірник тестових завдань з освітньої компоненти "Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи". ЖДУ імені Івана Франка, ЖДУ імені Івана Франка.