Ресурси де є установа Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови" і є рік 2012

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Г | К | Л | М | П | Р | Ч
Кількість ресурсів: 19.

Г

Голубовська І. В. (2012) Роль комунікативних ознак мовлення у формуванні педагога-професіонала. Дослідження актуальних проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІV студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 19 травня 2012 р.). С. 31–35.

Гордієнко О. А. (2012) Особливості вивчення української мови в початкових класах з російською мовою навчання. // Дослідження актуальних проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІV студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 19 травня 2012 р.). С. 40–46.

Гордієнко О. А. (2012) Проблема формування красномовної особистості у вітчизняній риторичній спадщині. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 247–251.

Гордієнко О. А., Сатановська О. (2012) Формування читацьких інтересів молодших школярів в системі роботи вчителя-класовода. Матеріали IV студентсько-викладацького науково-методичного семінару). – Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка, 2012..

К

Климова К. Я. (2012) «Родинна мова» у дослідженнях майбутніх учителів початкових класів під час педагогічної практики. Наукові записки Малої академії наук України : (збірник наукових праць) (2). С. 166–171.

Климова К. Я. (2012) Використання інформаційно-дослідницьких і творчих проектів з української мови у процесі навчання майбутніх учителів-нефілологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). С. 45–49. ISSN 2076-6173

Климова К. Я. (2012) Контент-аналіз обсягу і змісту підручників і навчальних посібників з української мови для студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних ВНЗ. Дослідження актуальних проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІV студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 19 травня 2012 р.). С. 14–18.

Климова К. Я. (2012) ТИПОЛОГІЯ ЛІТЕРАТУРНИХ НОРМ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПЛОЩИНІ ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-НЕФІЛОЛОГІВ. Наукові записки Вінницького державного університету імені Михайла Коцюбинського. С. 198–201.

Климова К. Я. (2012) ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТА ЯК КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПЕДАГОГІЧНОГО ВИШУ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Біологія (1). С. 66–72. ISSN 2078-2357

Климова К. Я. (2012) Формування студента як креативної особистості в умовах навчального середовища педагогічного ВНЗ. //Психолого-педагогічні засади формування освітнього середовища навчальна-дослідницькою діяльності дітей:Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. С. 11–13.

Ковалик Л. В., Усатий В. Д. (2012) Роль словникової роботи в розвитку комунікативних мовленнєвих умінь молодшого школяра. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 299–304.

Л

Лонська О. Ф., Гордієнко О. А. (2012) Міжпредметні зв'язки на уроках читання. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 337–341.

М

Марущак О. М. (2012) Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є.І. Коваленко. (7). С. 164–168.

П

Підгурська В. Ю. (2012) Навчальні методи і технології в системі формування мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів. // Науковий Вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки (14). С. 195–198.

Підгурська В. Ю. (2012) Соціолінгвістичне підґрунтя українськомовного навчання майбутніх учителів початкових класів. // Дослідження актуальних проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІV студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 19 травня 2012 р.).

Р

Рудзінська В. В., Усатий В. Д. (2012) Передумови виникнення дидактичних ігор. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 393–398.

Ч

Чупріна О. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: АСПЕКТИ І ПЕРСПЕКТИВИ ПРОБЛЕМИ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 177-180.

Чупріна О. В. (2012) Вплив мультимедійних технологій на формування психіки молодших школярів. Дослідження актуальних проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІV студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 19 травня 2012 р.), 53. С. 53–58.

Чупріна О. В. (2012) Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є.І. Коваленко. (7). С. 164–168.

Цей список був створений Sun Jun 15 06:46:05 2025 EEST.