![]() | перехід на Верхній рівень |
Єремеєва В. М., Толстова О. В. (2012) До проблеми формування культури особистості в контексті гуманітаризації освіти. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук. С. 227–230.
Дідківська Т. В. (2012) ЛОГІЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОРІВНЯНЬ В КУРСІ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 110-114.
Карплюк С. О., Франовський А. Ц. (2012) Розробка електронних засобів навчання як спосіб інтенсифікації процесу підготовки майбутніх учителів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). С. 75–77. ISSN 2076-6173
Королюк О. М. (2012) Організація самостійної роботи студентів: особистісно орієнтований підхід. Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. С. 271–289.
Королюк О. М. (2012) ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ В ПРОЦЕССЕ ОРГАНИЗАЦИИ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ ТЕХНИЧЕСКОГО КОЛЛЕДЖА. Вестник Семипалатинского государственного педагогического института (3(27)). С. 44–47.
Королюк О. М. (2012) Дослідження проблеми організації продуктивної самостійної роботи студентів у коледжах. Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл: проблеми, досвід, перспективи.. С. 582–590.
Королюк О. М. (2012) ДІЯЛЬНІСНИЙ І СИСТЕМНО-СТРУКТУРНИЙ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ. Науковий пошук молодих дослідників.Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів (5). С. 273–277.
Прус А. В. (2012) Про роль методичних задач у системі підготовки вчителя математики. Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики: збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції. С. 189–191.
Прус А. В., Чемерис О. А., Мосіюк О. О. (2012) Навчально-методичний посібник «Практикум з аналітичної геометрії» як засіб розвитку інтелектуальних вмінь студентів. Розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2012»: матеріали міжнародної науково-методичної конференції (6-7 грудня 2012 р., м. Суми): У 3-х частинах. Частина 2.
Сверчевська І. А. (2012) Готуємося до ЗНО. Стереометрія. Прямі та площини у просторі. Математика в сучасній школі. (3). С. 21–23.
Толстова О. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ТА ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ. Дидактика. Теорія і практика. С. 132–134.
Толстова О. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ. ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ В ПЕДАГОГІЦІ І ПСИХОЛОГІЇ. С. 65–68.
Франовський А. Ц. (2012) ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ: ІСТОРІЯ І СЬОГОДЕННЯ. Науковий пошук молодих дослідників. Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів (5). С. 7–11.
Сверчевська І. А., Дідківська Т. В. (2012) Авторські методи розв’язування історичних алгебраїчних задач. In: Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу – ІТМ плюс-2012, 6-7 грудня 2012, Суми.
Сверчевська І. А., Дідківська Т. В. (2012) Визначні історичні задачі як засіб набуття математичної компетентності в освіті. In: Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики, 26-27 квітня 2012, Вінниця.
Чемерис О. А. (2012) Практикум з аналітичної геометрії. ЖДУ ім. І. Франка.
Прус А. В. (2012) Координатний метод розв'язування планіметричних задач. Векторний метод розв'язування планіметричних задач. In: Практикум з методики навчання математики. Основна школа. Навчальний посібник для студентів математичних спеціальностей педагогічних університетів. За редакцією професора В.О. Швеця. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, С. 228–249. ISBN 978-966-660-820-1
Чемерис О. А. (2012) Елементи особистісно-орієнтованого навчання на заняттях з проективної геометрії. Інше. ЖДУ ім. І. Франка, Професійна педагогічна освіта: особистісно-орієнтований підхід.