Вгору на рівень |
Залібовська – Ільніцька, З. В. (2004) Категорійний аналіз базових понять дослідження проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 45-46.
Музика, О. Л. (2004) "Шкілка" №11, 10 лютого 2004 року. "Шкілка" (11). с. 1-8.
Павлик, Н. П. (2004) Безпритульність як феномен постмодерністського суспільства. Соціальна робота в Україні: теорія і практика. (1(6)). с. 36-41.
Павлик, Н. П. (2004) Виховання дитини у притулку як особистісно-орієнтований процес. Актуальні проблеми гуманітарної освіти: зб. наук. пр. // за заг. ред. д.п.н., проф. Оникович Г.В. та канд. фіз.-мат.н., проф. Ломаковича А.М.. с. 77-79.
Павлик, Н. П. (2004) Особливості формування соціальної компетентності дитини у притулку для неповнолітніх. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр. / Редкол.: Т.І. Сущенко (відп. ред.) та ін. (31). с. 121-125.
Павлик, Н. П. (2004) Формування соціальної компетентності дитини у притулку як гуманістичний процес. Формування соціальної компетентності дитини у притулку як гуманістичний процес // Гуманізм та освіта. Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції., 1. с. 106-108.
Сейко, Н. А. (2004) Доброчинність у сфері гімназійної освіти Правобережної України у ХІХ – поч. ХХ ст. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. /Редкол.: Т.І.Сущенко (відп.ред.) та ін (31). с. 15-20.
Сейко, Н. А. (2004) Доброчинність у сфері освіти як гуманістична традиція. Наукові і освітянські методології та практики.. – Київ: ЦГО НАН України, 2004. – 643с. с. 563-572.
Сейко, Н. А. (2004) Едукаційні фундуші у системі діяльності навчальних закладів на Волині у ХІХ столітті. Актуальні проблеми гуманітарної освіти: Зб.наук.пр (1). с. 359-361.
Сейко, Н. А. (2004) Польські та російські доброчинні громадські організації у сфері освіти Правобережжя у період Першої світової війни (1914-1917 рр.). Українська полоністика (1). с. 99-105.