Категорійний аналіз базових понять дослідження проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи

Залібовська – Ільніцька, З. В. (2004) Категорійний аналіз базових понять дослідження проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). pp. 45-46.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (112kB) | Preview

Abstract

У статті подаються результати категорійного аналізу базових понять дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування комунікативної компетентності учнів.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social Technologies
Depositing User: М.В. Луцик
Date Deposited: 30 Sep 2008 11:40
Last Modified: 14 Aug 2015 20:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/264

Actions (login required)

View Item View Item