Залібовська-Ільніцька З. В. (2004) Категорійний аналіз базових понять дослідження проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). С. 45–46.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (112kB) | Preview |
Анотація
У статті подаються результати категорійного аналізу базових понять дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування комунікативної компетентності учнів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | М.В. Луцик |
Дата подачі: | 30 Вер 2008 11:40 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/264 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |