![]() | перехід на Верхній рівень |
Залібовська-Ільніцька З. В. (2004) Категорійний аналіз базових понять дослідження проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). С. 45–46.
Музика О. Л. (2004) "Шкілка" №11, 10 лютого 2004 року. "Шкілка" (11). С. 1–8.
Павлик Н. П. (2004) Безпритульність як феномен постмодерністського суспільства. Соціальна робота в Україні: теорія і практика. (1(6)). С. 36–41.
Павлик Н. П. (2004) Виховання дитини у притулку як особистісно-орієнтований процес. Актуальні проблеми гуманітарної освіти: зб. наук. пр. // за заг. ред. д.п.н., проф. Оникович Г.В. та канд. фіз.-мат.н., проф. Ломаковича А.М.. С. 77–79.
Павлик Н. П. (2004) Особливості формування соціальної компетентності дитини у притулку для неповнолітніх. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр. / Редкол.: Т.І. Сущенко (відп. ред.) та ін. (31). С. 121–125.
Павлик Н. П. (2004) Формування соціальної компетентності дитини у притулку як гуманістичний процес. Формування соціальної компетентності дитини у притулку як гуманістичний процес // Гуманізм та освіта. Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції., 1. С. 106–108.
Сейко Н. А. (2004) Доброчинність у сфері гімназійної освіти Правобережної України у ХІХ – поч. ХХ ст. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. /Редкол.: Т.І.Сущенко (відп.ред.) та ін (31). С. 15–20.
Сейко Н. А. (2004) Доброчинність у сфері освіти як гуманістична традиція. Наукові і освітянські методології та практики.. – Київ: ЦГО НАН України, 2004. – 643с. С. 563–572.
Сейко Н. А. (2004) Едукаційні фундуші у системі діяльності навчальних закладів на Волині у ХІХ столітті. Актуальні проблеми гуманітарної освіти: Зб.наук.пр (1). С. 359–361.
Сейко Н. А. (2004) Польські та російські доброчинні громадські організації у сфері освіти Правобережжя у період Першої світової війни (1914-1917 рр.). Українська полоністика (1). С. 99–105.