![]() | перехід на Верхній рівень |
Ілліна О. В. (2005) Організаційні аспекти сучасного виховання учнівської молоді. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. Збірник наукових праць., 2 (8). С. 289–293.
Ілліна О. В. (2005) Підготовка студентів університету до організаторської діяльності як чинник соціалізації особистості. Соціально-економічні проблеми реформування українського суспільства: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції ЖДУ імені Івана Франка / За ред. доц. Уразова А.У., Саух І. В., Обіход С.В.. С. 193–195.
Ілліна О. В. (2005) Формування професійних умінь майбутніх учителів у процесі моделювання організаторської педагогічної діяльності. Наукова школа: центр професійної підготовки педагогічних кадрів: Науковий збірник /За ред. проф. Дубасенюк О.А.: Вид. 2-ге, доповнене.. С. 259–269.
Горбунова В. В. (2005) Етичні та правові аспекти психологічних досліджень. Практична психологія соціальна робота (3). С. 18–23.
Загурська І. С. (2005) Психосемантичний аналіз зв’язку рефлексії з розвитком самооцінки першокласників. Вісник Харківського університету. Серія психологія: Збірник наукових праць (33 (6). С. 39–44.
Залібовська-Ільніцька З. В. (2005) Використання інтегрованого підходу до формування комунікативної компетентності майбутніх вчителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 180–182. ISSN 2076-6173
Коляденко С. М. (2005) Студентська соціальна служба як фактор соціалізації сучасної молоді. Проблеми соціалізації особистості у теорії та практиці сучасної науки: Матеріали конференції / За заг. ред. доц. С. М. Коляденко. С. 5–10.
Літяга І. В. (2005) Педагогічна корекція порушень у спілкуванні підлітків зони радіологічного контролю (в умовах лікувально-оздоровчого закладу). Наукова школа: центр професійної підготовки педагогічних кадрів: Наковий збірник / За ред. проф. Дубасенюк О. А.: Вид. 2-ге, доповнене.. С. 342–359.
Мазяр О. В. (2005) Нівелювання патологічної субособистості засобами творчо-проективних методів. Творчість як засіб особистісного росту та гармонізації людських стосунків : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. С. 118–119.
Маєвська Л. М. (2005) Вплив етносередовища на національно зорієнтоване виховання дитини. Збірник наукових праць Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г.Короленка. (2 (41)). С. 49–58.
Маєвська Л. М. (2005) Готовність соціального педагога до професійної діяльностів етнокультурному середовищі. Проблеми соціалізації особистості у теорії і практиці сучасної науки: Матеріали конференції. С. 68–76.
Маєвська Л. М. (2005) Етнокультурне виховання: погляд на проблему. Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія ″Педагогіка. Соціальна робота″ (8). С. 95–98.
Маєвська Л. М. (2005) Етнос як педагогічна проблема. Науковий пошук молодих дослідників: Збірник наукових праць. (2). С. 127–132.
Маєвська Л. М. (2005) Психолого-педагогические аспекты категории "менталитет". Менталитет славян и интеграционные процессы: история, современность, перспективы: Материалы IV Международной научной конференции .. С. 238–240.
Музика О. Л. (2005) "Шкілка" №15, 5 квітня 2005 року. "Шкілка" (15). С. 1–8.
Павлик Н. П. (2005) Волонтерська діяльність як засіб виховання студентської молоді. Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість: Зб. матеріалів VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф.: У 6-ти т. / І.І. Тимошенко (відп. ред.) та ін., Т. 4. С. 127–130.
Павлик Н. П. (2005) Концептуальні засади організації соціального виховання у притулку для неповнолітніх. Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди: Науково-теоретичний збірник.. С. 277–284.
Павлик Н. П. (2005) Нормативно-правовий аспект проблеми безпритульності. Підготовка вчителя у контексті європейського освітнього простору: Зб. наук. праць / За ред. проф. Левківського М.В.. С. 235–236.
Павлик Н. П. (2005) Соціальне сирітство очами дитини. Проблеми соціалізації особистості у теорії та практиці сучасної науки: Матеріали конференції / За заг. ред. доц. С. М. Коляденко.. С. 77–80.
Павлик Н. П. (2005) Сімейна дезадаптація як чинник виникнення дитячої безпритульності. Сімейна дезадаптація як чинник виникнення дитячої безпритульності // Ідея опіки дітей і молоді в історико-педагогічній науці: Зб. наук. праць.. С. 83–87.
Сейко Н. А. (2005) Доброчинність як чинник фінансування діяльності вищих навчальних закладів України ХІХ – початку ХХ століття. Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди: Науково-теоретичний збірник. – Спец.випуск. С. 347–354.
Сейко Н. А. (2005) Організація доброчинності у сфері освіти в Київському навчальному окрузі (ХІХ - поч. ХХ ст.). Проблеми соціалізації особистості у теорії та практиці сучасної науки: Матеріали конференції / За заг. ред. доц. С. М. Коляденко.. С. 11–19.
Тичина І. М. (2005) Аналіз ціннісних детермінант професійної переорієнтації студентів із різним досвідом роботи. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. (Серія). С. 253–262.
Долинська Л. В., ed. (2005) НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: 3б. наукових праць. К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, Київ.
Павлик Н. П. (2005) Підготовка волонтерів до роботи із соціальними сиротами. навчально-методичний посібник . Житомир: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.