![]() | перехід на Верхній рівень |
Залібовська-Ільніцька З. В. (2012) Наукові підходи щодо виділення етапів педагогічної творчості майбутніх учителів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 280–282.
Коляденко С. М. (2012) НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНСЬКОЇ СОЦІАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ДЛЯ МОЛОДІ З ПИТАНЬ ПРОФІЛАКТИКИ КСЕНОФОБІЇ У СТУДЕНСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Допомога потерпілим від проявів ксенофобії, расової та етнічної дискримінації: методичні рекомендації / авт.-упоряд. В.М.Мишківська. С. 4–9.
Коляденко С. М. (2012) Організація соціально-педагогічного супроводу обдарованої молоді в умовах ВНЗ. Регіональні аспекти модернізації соціально-економічних процесів в умовах суспільної нестабільності : [збірник наукових робіт / за ред. Т.В. Семенюк, С.М. Коляденко, Н.П. Павлик]. С. 109–114.
Коляденко С. М. (2012) Теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій. Наукові записки. Серія “Психолого-педагогічні науки” (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) ; За заг. ред. проф. Є. І. Коваленко: Збірник наукових праць.. С. 78–83. (Неопублікований)
Котловий С. А. (2012) Організація дозвіллєвої діяльності учнів професійного ліцею в гуртожитку. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, 6 (Ч.1). С. 304–310.
Котловий С. А. (2012) Формирование социального опыта бесконфликтного поведения у учеников профессионального лицея. Вестник академии знаний: Всероссийский журнал (3). С. 77–80.
Котловий С. А. (2012) Ціннісні орієнтації як передумова виникнення конфліктної поведінки учнів професійного ліцею. Актуальні проблеми державного управління педагогіки та психології / Збірник наук. Праць Херсонського національного університету, 2 (7). С. 362–366.
Котловий С. А., Коберник О. М. (2012) Соціальні причини виникнення конфліктів в учнів професійних ліцеїв. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (3 (21). С. 133–144.
Кривой Н. Л. (2012) Формування соціальної активності майбутніх соціальних педагогів засобами проектної діяльності. Регіональні аспекти модернізації соціально-економічних процесів в умовах суспільної нестабільності : [збірник наукових робіт / за ред. Т.В. Семенюк, С.М. Коляденко, Н.П. Павлик]. С. 114–118.
Літяга І. В. (2012) Особливості професії «соціальний педагог» як основа курсу «вступ до спеціальності». Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Івана Франка [Текст]. Вип. 96. С. 116–118.
Літяга І. В. (2012) Технологія роботи зі студентами-першокурсниками щодо їх адаптації в умовах ВНЗ. Використання педагогічних технологій у практиці роботи сучасної школи6 зб. наук. Праць за матеріалами міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15-17 лют. 2012 р. / МОН молоді і спорту України, ДВНЗ «Переяслав- Хмельницький держ. пед. ун-т імені Г. Сковороди. С. 256–258.
Маєвська Л. М. (2012) Картографія в соціально-педагогічній діагностиці мікросередовища. Регіональні аспекти модернізації соціально-економічних процесів в умовах суспільної нестабільності : [збірник наукових робіт / за ред. Т.В. Семенюк, С.М. Коляденко, Н.П. Павлик]. С. 177–186.
Павлик Н. П. (2012) Логіко-структурний аналіз проблеми якісно-професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. Освіта та педагогічна наука (2). С. 69–74.
Павлик Н. П. (2012) Студентська соціальна служба як інструмент розв’язання глобальних питань на локальному рівні. Регіональні аспекти модернізації соціально-економічних процесів в умовах суспільної нестабільності : [збірник наукових робіт / за ред. Т.В. Семенюк, С.М. Коляденко, Н.П. Павлик]. С. 101–109.
Палько І. М. (2012) Особливості співпраці центру міжкультурної толерантності СССМ Житомирського державного університету імені Івана Франка з недержавними організаціями в рамках проектної діяльності. Вісник Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут” ; за матеріалами VII Міжнародної науково-практичної конференції „Соціальна робота і сучасність : теорія і практика” (16-17 травня 2012 р., м. Київ). — 2012. — Вип. 2., 2. С. 287–289.
Палько І. М. (2012) Толерантність як основа національної / етнічної ідентичності. Регіональні аспекти модернізації соціально-економічних процесів в умовах суспільної нестабільності : [збірник наукових робіт / за ред. Т.В. Семенюк, С.М. Коляденко, Н.П. Павлик]. С. 159–165.
Ситняківська С. М. (2012) Білінгвальне навчання як чинник ефективної підготовки майбутніх фахівців. Збірник статей міжнародної науково-практичної конференції “Наукова еліта у розвитку держав”. С. 145–157.
Ситняківська С. М. (2012) ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ СИСТЕМИ БІЛІНГВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). С. 85–88. ISSN 2076-6173
Ситняківська С. М., Літяга І. В. (2012) Деякі аспекти особистісно орієнтованого навчання при підготовці спеціалістів гуманітарного профілю. Регіональні аспекти модернізації соціально-економічних процесів в умовах суспільної нестабільності : [збірник наукових робіт / за ред. Т.В. Семенюк, С.М. Коляденко, Н.П. Павлик]. С. 169–177.
Ситняківська С. М., Хливнюк М. Г. (2012) Педагогічні умови активізації професійного навчання фахівців високотехнологічних спеціальностей. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: збірник наукових праць (Вип 24). С. 385–390.