![]() | перехід на Верхній рівень |
Брандес В. М., Вознюк О. В. (1999) "Проблема" дитячої обдарованості у контексті нейрофізіологічних поглядів (концепції функціональної асиметрії мозку людини). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4). С. 44–49. ISSN 2076-6173
Вознюк О. В., Батіна І. Д., Заброцький М. М., Овандер Л. М. (1999) Погляд фiлософа на проблему спiввiдношення людського i технiчного чинникiв у сферi космiчної технiки. Сучаснi технологiї в аерокосмiчному комплексi : матерiали IV Мiжнар. наук.-практ. конф., 7-9 вер. 1999 р.. С. 215–218.
Вознюк О. В., Брандес В. М., Стародубцев И. Г. (1999) Построение технологии решения проблемных ситуаций в контексте концепции функциональной асимметрии мозга человека. Лаб. ТСО РФ, Ростов н/Д..
Вознюк О. В., Заброцький М. М., Овандер Л. Н. (1999) Об истоках и сущности цельного знания. Людина i космос-99 : IV Мiжнар. наук.-практ. конф., Житомир, 29 вер. – 1 жовтня 1999.. С. 44–47.
Вознюк О. В., Ованден Л. М., Овандер С. Л. (1999) Ecology as Philosophical Problem: on the Concept of the Ecology of Wholeness. Environmental Science and Technology : Proc. of the 6th Intern. Conf., Greece, 30 Aug. – 2 Sept., С. С. 35–42.
Москвіна Т. П. (1999) Педагогічна корекція досвіду гуманних взаємин дітей з ознаками постчорнобильського синдрому. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4). С. 18–21. ISSN 2076-6173