![]() | Вгору на рівень |
Антонюк, М. В., Левик, І. М. (2024) Розвиток художньо-творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання. Пріоритетні напрями розвитку науки, освіти, технологій та інноваційної діяльності в Україні: збірник тез доповідей міжнародної науково практичної конференції (Полтава, 12 квітня 2024 р.). с. 13-15.
Березовська, І. О., Федорова, М. А. (2024) Особливості розвитку словника в дошкільному віці. In: VІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Від творчого педагога до творчої дитини: гармонія партнерської взаємодії», 23-24 жовтня 2024 р., Кам’янець-Подільський.
Будішевська, Віра, Сорочинська, О. А. (2024) Розвиток будівельно-конструктивної діяльності в дітей старшого дошкільного віку засобами lego-технологій. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць. с. 93-96.
Гужанова, Т. С., Денисюк, І. О., Федорова, М. А. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять "Партнерська взаємодія в системі освіти". Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Гужанова, Т. С., Левик, І. М. (2024) Лепбук як ефективний засіб формування екологічних знань у дітей дошкільного віку. Наука і техніка сьогодні. с. 579-588. ISSN 2786-6025
Гужанова, Т. С., Панченко, Є. С. (2024) Формування предметно-практичної, технологічної компетентності в нормотипових та дітей з ООП старшого дошкільного віку в процесі конструктивної діяльності. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). с. 166-178. ISSN 2786-4952
Гужанова, Т. С., Панченко, Є. С., Максимова, О. О. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з освітньої компоненти «Основи інклюзивної педагогіки». [Навчальний матеріал]
Гужанова, Т. С., Панченко, Є. С., Максимова, О. О., Левик, І. М. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять освітньої компоненти «Конфліктологія та соціальне здоров’я у закладі дошкільної освіти» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І .Франка.
Гужанова, Т. С., Резнікова, А. І. (2024) Формування соціальної компетентності в дітей старшого дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського. In: The 4th International scientific and practical conference “Scientific achievements of contemporary society”, November 7-9, 2024, London, United Kingdom.
Денисовець, Н. Ф., Федорова, М. А. (2024) Соціальний досвід особистості: сутність поняття та змістова структура. In: І Міжнародний науково-практичной форум «Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи», 26 вересня 2024 р., Полтава.
Кириченко, Д. В., Сорочинська, О. А. (2024) Формування досвіду взаємодопомоги в дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. In: VI Міжнародна науково-практична конференція «The latest developments of specialists for the development of science», October 07-09, 2024, Florence, Italy.
Коновальчук, І. І., Гужанова, Т. С., Денисюк, І. О., Левик, І. М. (2024) Методичні рекомендації до проходження виробничої організаційно-методичної практики в закладах дошкільної освіти та в методичних центрах. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Коновальчук, І. І., Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2024) Методичні рекомендації до проходження виробничої практики з організації освітньої та науково-експериментальної діяльності в закладах дошкільної освіти. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Левик, І. М. (2024) Забезпечення освітнього процесу в закладах дошкільної освіти в умовах цифрового середовища. Збірник наукових праць Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії «Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти». с. 349-354.
Левик, І. М. (2024) Мистецько-творча діяльность як засіб формування ціннісного ставлення дітей дошкільного віку до природи. Наука, освіта і технології в XXI столітті: наукові ідеї та механізми реалізації: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Ізмаїл, 2 квітня 2024 р.). с. 14-15.
Лобановська, Д. Р., Сорочинська, О. А. (2024) Формування уявлень про форму і величину предметів у дітей старшого дошкільного віку. In: The V International Scientific and Practical Conference «Modern philological research in the context of intercultural communication», September 30 – October 02, 2024, Zaragoza, Spain.
Максимова, О. О. (2024) Критичне мислення та розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти : збірник наукових праць. с. 375-379.
Максимова, О. О. (2024) Фізична активність вдома: простий шлях до здоров’я дітей. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (46). с. 562-570. ISSN 2786-4952
Максимова, О. О., Ткачук, Т. В. (2024) Використання блоків Дьєнеша для розвитку логічного мислення у дітей дошкільного віку. Topical aspects of modern scientific research. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. с. 334-337.
Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2024) Діагностика рівня розвитку основ критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». с. 115-119.
Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2024) Методичне керівництво логіко-математичним розвитком дітей дошкільного віку. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Мамецька, Анна, Сорочинська, О. А. (2024) Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського музичного фольклору. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць. с. 50-53.
Мичак, Ілона, Сорочинська, О. А. (2024) Розвиток навичок конструювання у дітей старшого дошкільного віку засобами техніки орігамі. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць. с. 56-59.
Панченко, Є. С. (2024) Використання Lego-технологій як інноваційного інструменту на заняттях у ЗДО. Впровадженн сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наук. праць. с. 501-505.
Панченко, Є. С. (2024) Використання арт-терапевтичних технологій під час навчання, виховання та корекційної роботи з дітьми дошкільного віку. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами: збірник матер іалів Міжнародної наук. практичної конференції. с. 126-129.
Панченко, Є. С. (2024) Вплив ціннісних орієнтацій на професійне становлення майбутніх фахівців дошкільної освіти. In: Міжнародна науково-практична конференція «Якість підготовки вихователів закладів дошкільної освіти: виклики сьогодення», 25 жовтня 2024 р., Дрогобич.
Панченко, Є. С. (2024) Особливості використання ізотерапії у роботі з дітьми дошкільного віку. Перспективні напрями розвитку науки, освіти та суспільства: теорія і практика: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції. с. 13-14.
Потапенко, Катерина, Гужанова, Т. С. (2024) Проектна діяльність у формуванні комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: збірник наукових праць. с. 530-535.
Реготун, Н. С., Федорова, М. А. (2024) Розвиток сенсорних здібностей дітей раннього віку засобами сенсорної кімнати. In: IX Міжнародна науково-практична конференція «Research of young scientists: from idea generation to project implementation», October 28-30, 2024, Lyon, France.
Скумін, Світлана, Сорочинська, О. А. (2024) Виховання гуманних почуттів у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць. с. 76-79.
Сорочинська, О. А. (2024) Адаптація та модифікація освітніх завдань для дітей із ООП в закладі дошкільної освіти. Професiйна пiдготовка майбутнiх фахiвцiв дошкiльної освiти до роботи з дiтьми з особливими освітніми потребами (вiтчизняний та зарубiжний досвiд) : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 29 квітня 2024 р.). с. 150-153.
Сорочинська, О. А. (2024) Дизайн плакату як засіб екологічного просвітництва. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). с. 375-388. ISSN 2786-4952
Сорочинська, О. А. (2024) Матеріали лекційного курсу з обов’язкової освітньої компоненти "Екологія" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 022 Дизайн, спеціалізації 022.01 Графічний дизайн. [Навчальний матеріал]
Сорочинська, О. А., Гужанова, Т. С., Олійник, Д. С., Денисюк, І. О., Левик, І. М. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять із обов'язкової освітньої компоненти «Кооперативна діяльність дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної освіти»: для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Сорочинська, О. А., Коновальчук, І. І., Максимова, О. О., Федорова, М. А., Денисюк, І. О. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять з навчальної практики з методики організації спостережень та дослідів у закладах дошкільної освіти. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Сорочинська, О. А., Левик, І. М., Панченко, Є. С. (2024) Методичні рекомендації до проходження виробничої практики в закладах вищої та фахової передвищої освіти для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта. Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Сорочинська, О. А., Танська, В. В. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять із обов'язкової освітньої компоненти "Екологія". Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Сорочинська, О. А., Танська, В. В. (2024) Методичні рекомендації до організації самостійної / індивідуальної роботи з обов'язкової освітньої компоненти "Екологія" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 022 Дизайн, спеціалізації 022.01 Графічний дизайн. [Навчальний матеріал]
Станішенко, Оксана, Макаренко, Світлана, Максимова, О. О., Федорова, М. А., Гужанова, Т. С. (2024) The model of inclusive education of preschoolers as a basis for educational barrier-free education. Conhecimento & Diversidade, Niterói. с. 526-545.
Федорова, М. А., Гужанова, Т. С., Денисюк, І. О. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з обов'язкової освітньої компоненти "Дошкільна педагогіка". Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Федорова, М. А., Лозенко, Ю. (2024) Обґрунтування педагогічних умов розвитку театралізованої діяльності у дошкільному віці. Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології : збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 310-316.
Федорова, М. А., Максимова, О. О., Сорочинська, О. А. (2024) Дошкільна педагогіка (частина 1): навчально-методичний посібник. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Флотська, Д. Ю., Сорочинська, О. А. (2024) LEGO-технологія як засіб розвитку будівельно-конструктивної діяльності в дітей старшого дошкільного віку. In: The 11th International scientific and practical conference “Science and society: modern trends in a changing world”, 1-3.10.2024, Vienna, Austria.
Швед, І., Сорочинська, О. А. (2024) Розвиток творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрових технологій. The XXX International Scientific and Practical Conference «Modern information technologies in education and science». с. 171-174.