Вгору на рівень |
Антонюк, М. В., Левик, І. М. (2024) Розвиток художньо-творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання. Пріоритетні напрями розвитку науки, освіти, технологій та інноваційної діяльності в Україні: збірник тез доповідей міжнародної науково практичної конференції (Полтава, 12 квітня 2024 р.). с. 13-15.
Будішевська, Віра, Сорочинська, О. А. (2024) Розвиток будівельно-конструктивної діяльності в дітей старшого дошкільного віку засобами lego-технологій. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць. с. 93-96.
Гужанова, Т. С., Левик, І. М. (2024) Лепбук як ефективний засіб формування екологічних знань у дітей дошкільного віку. Наука і техніка сьогодні. с. 579-588. ISSN 2786-6025
Гужанова, Т. С., Панченко, Є. С. (2024) Формування предметно-практичної, технологічної компетентності в нормотипових та дітей з ООП старшого дошкільного віку в процесі конструктивної діяльності. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). с. 166-178. ISSN 2786-4952
Левик, І. М. (2024) Забезпечення освітнього процесу в закладах дошкільної освіти в умовах цифрового середовища. Збірник наукових праць Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії «Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти». с. 349-354.
Левик, І. М. (2024) Мистецько-творча діяльность як засіб формування ціннісного ставлення дітей дошкільного віку до природи. Наука, освіта і технології в XXI столітті: наукові ідеї та механізми реалізації: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Ізмаїл, 2 квітня 2024 р.). с. 14-15.
Максимова, О. О. (2024) Критичне мислення та розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти : збірник наукових праць. с. 375-379.
Максимова, О. О., Ткачук, Т. В. (2024) Використання блоків Дьєнеша для розвитку логічного мислення у дітей дошкільного віку. Topical aspects of modern scientific research. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. с. 334-337.
Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2024) Діагностика рівня розвитку основ критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». с. 115-119.
Мамецька, Анна, Сорочинська, О. А. (2024) Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського музичного фольклору. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць. с. 50-53.
Мичак, Ілона, Сорочинська, О. А. (2024) Розвиток навичок конструювання у дітей старшого дошкільного віку засобами техніки орігамі. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць. с. 56-59.
Панченко, Є. С. (2024) Використання Lego-технологій як інноваційного інструменту на заняттях у ЗДО. Впровадженн сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наук. праць. с. 501-505.
Панченко, Є. С. (2024) Використання арт-терапевтичних технологій під час навчання, виховання та корекційної роботи з дітьми дошкільного віку. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами: збірник матер іалів Міжнародної наук. практичної конференції. с. 126-129.
Панченко, Є. С. (2024) Особливості використання ізотерапії у роботі з дітьми дошкільного віку. Перспективні напрями розвитку науки, освіти та суспільства: теорія і практика: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції. с. 13-14.
Потапенко, Катерина, Гужанова, Т. С. (2024) Проектна діяльність у формуванні комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: збірник наукових праць. с. 530-535.
Скумін, Світлана, Сорочинська, О. А. (2024) Виховання гуманних почуттів у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць. с. 76-79.
Сорочинська, О. А. (2024) Адаптація та модифікація освітніх завдань для дітей із ООП в закладі дошкільної освіти. Професiйна пiдготовка майбутнiх фахiвцiв дошкiльної освiти до роботи з дiтьми з особливими освітніми потребами (вiтчизняний та зарубiжний досвiд) : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 29 квітня 2024 р.). с. 150-153.
Сорочинська, О. А. (2024) Дизайн плакату як засіб екологічного просвітництва. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). с. 375-388. ISSN 2786-4952
Станішенко, Оксана, Макаренко, Світлана, Максимова, О. О., Федорова, М. А., Гужанова, Т. С. (2024) The model of inclusive education of preschoolers as a basis for educational barrier-free education. Conhecimento & Diversidade, Niterói. с. 526-545.
Федорова, М. А., Лозенко, Ю. (2024) Обґрунтування педагогічних умов розвитку театралізованої діяльності у дошкільному віці. Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології : збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 310-316.
Швед, І., Сорочинська, О. А. (2024) Розвиток творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрових технологій. The XXX International Scientific and Practical Conference «Modern information technologies in education and science». с. 171-174.
Гужанова, Т. С., Резнікова, А. І. (2024) Формування соціальної компетентності в дітей старшого дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського. In: The 4th International scientific and practical conference “Scientific achievements of contemporary society”, November 7-9, 2024, London, United Kingdom.
Кириченко, Дарина, Сорочинська, О. А. (2024) Формування досвіду взаємодопомоги в дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. In: The VI International Scientific and Practical Conference «The latest developments of specialists for the development of science», Florence, Italy.
Лобановська, Д. Р., Сорочинська, О. А. (2024) Формування уявлень про форму і величину предметів у дітей старшого дошкільного віку. In: The V International Scientific and Practical Conference «Modern philological research in the context of intercultural communication», September 30 – October 02, 2024, Zaragoza, Spain.
Флотська, Д. Ю., Сорочинська, О. А. (2024) LEGO-технологія як засіб розвитку будівельно-конструктивної діяльності в дітей старшого дошкільного віку. In: The 11th International scientific and practical conference “Science and society: modern trends in a changing world”, 1-3.10.2024, Vienna, Austria.
Максимова, О. О., Федорова, М. А., eds. (2024) Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи. Житомир: ФОП Левковець.
Киричук, Г. Є., Слободянюк, С. С., Кириченко, В. В., Боцян, Т. В., Жуковський, О. І., Козловець, М. А., Власюк, І. М., Кривонос, О. М., Попп, М. І., eds. (2024) Геноцид в парадигмі ХХ-ХХІ ст. : міждисциплінарний діалог: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Житомир, 27 березня 2024 р.). Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, Житомир, Україна.
Гужанова, Т. С., Денисюк, І. О., Федорова, М. А. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять "Партнерська взаємодія в системі освіти". Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Гужанова, Т. С., Панченко, Є. С., Максимова, О. О., Левик, І. М. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять освітньої компоненти «Конфліктологія та соціальне здоров’я у закладі дошкільної освіти» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І .Франка.
Коновальчук, І. І., Гужанова, Т. С., Денисюк, І. О., Левик, І. М. (2024) Методичні рекомендації до проходження виробничої організаційно-методичної практики в закладах дошкільної освіти та в методичних центрах. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Коновальчук, І. І., Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2024) Методичні рекомендації до проходження виробничої практики з організації освітньої та науково-експериментальної діяльності в закладах дошкільної освіти. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2024) Методичне керівництво логіко-математичним розвитком дітей дошкільного віку. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Сорочинська, О. А., Гужанова, Т. С., Олійник, Д. С., Денисюк, І. О., Левик, І. М. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять із обов'язкової освітньої компоненти «Кооперативна діяльність дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної освіти»: для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Сорочинська, О. А., Коновальчук, І. І., Максимова, О. О., Федорова, М. А., Денисюк, І. О. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять з навчальної практики з методики організації спостережень та дослідів у закладах дошкільної освіти. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Сорочинська, О. А., Левик, І. М., Панченко, Є. С. (2024) Методичні рекомендації до проходження виробничої практики в закладах вищої та фахової передвищої освіти для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта. Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Сорочинська, О. А., Танська, В. В. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять із обов'язкової освітньої компоненти "Екологія". Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Федорова, М. А., Гужанова, Т. С., Денисюк, І. О. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з обов'язкової освітньої компоненти "Дошкільна педагогіка". Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Федорова, М. А., Максимова, О. О., Сорочинська, О. А. (2024) Дошкільна педагогіка (частина 1): навчально-методичний посібник. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.