Ресурси де є установа Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти" і є рік 2004

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Б | К | М | Н | О | П | Ц | Ш
Кількість ресурсів: 15.

Б

Бовсунівська Н. М. (2004) Волинська музична освіта в літературних джерелах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). С. 33–35. ISSN 2076-6173

К

Колесник Н. Є. (2004) Педагогічний потенціал художньо-технічної творчості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). С. 137–140. ISSN 2076-6173

М

Моісєєва М. А. (2004) ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ У ЄРУСАЛИМСЬКІЙ АКАДЕМІЇ МУЗИКИ І ТАНЦЮ. Наукові записки Ніжинського державного університету / Гол. ред. Є.І. Коваленко (2). С. 207–210.

Н

Неретін В. О. (2004) Інноваційні технології в системі професійної підготовки майбутнього вчителя музики. Всеукраїнська науково-методична конференція "Становлення і розвиток музично-педагогічної освіти в Україні". С. 76–81.

О

Олійник С. В. (2004) ІНТЕНЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ У СТРУКТУРІ МУЗИЧНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя (2). С. 44–49.

П

Плотницька О. В. (2004) Дидактичні мистецькі завдання, ігри, тести як невід’ємна складова професійної підготовки майбутнього вчителя музики. Творча особистість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі: Матер. Всеукр. наук.-практ. конф. / Відп. ред. В.Г. Тарасов.. С. 185–188.

Плотницька О. В. (2004) Педагогічна технологія та етапи формування художньо-аналітичних умінь майбутнього вчителя музики. Молодь в умовах нової соціальної перспективи: Матер. Міжнар. наук.-практ. конф.. С. 212–217.

Плющик Є. В., Ямчинська Г. В. (2004) Театралізація казки у вальдорфському дитячому садку. In: Проблеми наступності освіти та розвитку особистості в контексті взаємодії освітніх закладів, ЖДУ імені Івана Франка.

Плющик Є. В., Бабська О. О. (2004) Музика в творчості Поетеси. Творча обдарованість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі. Зб. наукових праць Всеукраїнської наук.-практ. конф. (27-29 квітня 2004 р.).. С. 176–179.

Плющик Є. В., Степанішина Т. М. (2004) Музично-логопедичні вправи при дислалії. Творча обдарованість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі. Зб. наукових праць Всеукраїнської наук.-практ. конф. (27-29 квітня 2004 р.).. С. 173–176.

Плющик Є. В., Ямчинська Г. В. (2004) Театралізація казки у вальдорфському дитячому садку. Творча обдарованість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі. Зб. наукових праць Всеукраїнської наук.-практ. конф. (27-29 квітня 2004 р.). С. 208–209.

Плющик Є. В., Ященко М. О. (2004) Використання блокфлейти на святах у вальдорфській школі. Творча обдарованість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі. Зб. наукових праць Всеукраїнської наук.-практ. конф. (27-29 квітня 2004 р.).. С. 170–172.

Ц

Цюряк І. О., Федорченко В. К. (2004) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ І МУЗИКИ НА ОСНОВІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наукові записки. Психолого-педагогічні науки. - №2. - Ніжин: ДПУ. С. 72–74.

Цюряк І. О., Федорченко В. К. (2004) Роль диригентської практики майбутнього вчителя музики у процесі музично-естетичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції “Творча особистість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі”, 27-29 квітня 2004 р. / [ред. В.Тарасов].. С. 194–197.

Ш

Шмельова Т. В. (2004) Григорій Ващенко і виховання естетичних почуттів молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). С. 42–44. ISSN 2076-6173

Цей список був створений Mon Jun 23 06:48:17 2025 EEST.