Елементи, в яких Відділ: "Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти" та Рік: 2019

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 68.

Стаття

Бовсунівська, Н. М. (2019) Історія розвитку народно-інстурументального мистецтва української діаспори Канади та Сполучених Штатів Америки (кінець ХІХ - середина ХХ століття). Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність : зб. наук. пр.. с. 12-21.

Колесник, Н. Є., Сичевська, В. В. (2019) Впровадження основ дизайну у підготовку майбутніх фахівців у контексті ідей Нової української школи. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід : збірник наукових праць, 2. с. 102-106.

Новосадова, С. А. (2019) До проблеми музично–теоретичної підготовки майбутнього вчителя музики. Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (15-16 листопада 2019 р., м.Одеса). с. 85-90.

Новосадова, С. А. (2019) До проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя музики. Актуальні проблеми психології та педагогіки: збірник тез науково-практичної конференції: ‒ (м. Харків, Україна, 8-9 листопада 2019 р).. с. 82-84.

Новосадова, С. А. (2019) Етапи формування творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін. Науковий часопис Національного педагогічного університет імені М. П. Драгоманова (69). с. 153-157.

Новосадова, С. А. (2019) Загальнотеоретичні засади творчої самостійності майбутнього вчителя музики. 12th International youth conference “Perspectives of science and education”. с. 535-541.

Новосадова, С. А. (2019) Становлення та розвиток музично-теоретичних дисциплін у системі музичної освіти. Збірник наукових праць Педагогічна освіта: теорія і практика (19). с. 270-276.

Новосадова, С. А., Плющик, Є. В. (2019) Теоретичні засади формування творчої самостійності у студентів педагогічних вузів. The 15th International conference “Science and society”. с. 411-420.

Обух, Л. В. (2019) Використання духовної творчості Романа Гурка в українських музичних проєктах. Українська музика.

Обух, Л. В. (2019) Концептуалізація поняття «Музичний проект академічного мистецтва». Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського.

Обух, Л. В. (2019) Українське радіо як соціокультурний бренд: крізь призму менеджменту академічної музики. Культура України.

Обух, Л. В., Жишкович, М. (2019) Ігор Кушплер як менеджер музичного мистецтва: пошуки, синтез, здобутки. Українська музика.

Обух, Л. В., Русаков, С. С., Костюк, В. (2019) PR у системі менеджменту академічної музики. Українська культура.

Омельченко-Агай Кухі, Г. С. (2019) Методи жанрового аналізу в українському музикознавстві в їх кореляції з європейськими підходами (на прикладі жанру сольної кантати). International scientific and practical conference «Key issues of social sciences: prospects for the development of Ukraine and EU countries» : Conference proceedings. с. 125-128.

Плотницька, О. В. (2019) Феномен інтегративної освіти як механізм особистісного розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва. Наукові записки (176). с. 113-117. ISSN 2415-7988

Плотницька, О. В., Гущина, Аліна (2019) Музично-естетичне виховання та формування художньо-естетичних цінностей учнівської молоді. Музично-естетичне виховання та формування художньо-естетичних цінностей учнівської молоді. с. 237-239.

Плотницька, О. В., Суботницький, І. М., Рутецький, В. В. (2019) Арт-терапія – важливий чинник духовного розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзія в умовах професійної (професійно-технічної освіти: зб. наук.праць: матеріали всеукр. Наук.-практ. Конф. (м. Житомир, 18 квіт. 2019 р.). с. 37-39.

Плющик, Є. В. (2019) Виховання інтонаційного мислення молодших школярів засобами орхестики. Hауковий збірник «Молодий вчений» (8 (72)). с. 68-70.

Плющик, Є. В., Біляк, О. А. (2019) До питання розвитку творчої активності молодших школярів. Hауковий збірник «Молодий вчений» (8 (72)). с. 71-73.

Плющик, Є. В., Кукса, Т. О., Заєць, О. В. (2019) Орхестичне виховання у контексті корекційного навчання молодших школярів з вадами усного мовлення. Науковий збірник Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій «Інноваційна педагогіка», 1 (15). с. 110-113.

Плющик, Є. В., Малішевська, І. В. (2019) Проблема створення активного словника у дітей із загальним недорозвиненням мовлення з елементами орхестичного виховання. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (69). с. 183-187.

Плющик, Є. В., Малішевська, І.В. (2019) Використання орхестичного виховання при мовленнєво-ігровій діяльності дітей дошкільного віку. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка (25). с. 260-264.

Плющик, Є. В., Новосадова, С. А. (2019) Виховання орхестичного мислення майбутніх вчителів музичного мистецтва. Науковий збірник «Інноваційна педагогіка» (18). с. 110-113.

Плющик, Є. В., Суботницький, І. М. (2019) Ідеї орхестичного виховання у підготовці співака-початківця. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід : збірник наукових праць, ІІ. с. 95-99.

Рутецький, В. В., Суботницький, І. М. (2019) Актуальні аспекти розвитку музичних здібностей на індивідуальних заняттях з музичного інструменту. Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 22-23 березня 2019 року). с. 86-89.

Рутецький, В. В., Суботницький, І. М. (2019) Формування досвіду ціннісно-естетичного відношення до дійсності у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музики. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід: збірник наукових праць. с. 99-102.

Рєзнік, О. С. (2019) Harmonic-bayan instrumentation of Gorlivka factory of musical instruments. XVI International Scientific and Practical Conference Social and Economic Aspects of Education in Modern Society (1). с. 35-38.

Рєзнік, О. С. (2019) Harmonic-bayan instrumentation of Gorlivka factory of musical instruments. XVI International Scientific and Practical Conference Social and Economic Aspects of Education in Modern Society (1). с. 35-38.

Рєзнік, О. С. (2019) Harmonic-bayan instrumentation of Zhytomyr factory of musical instruments. The European Journal of Arts (3). с. 32-36. ISSN 2310-5666

Рєзнік, О. С. (2019) Геннадій Стативкін – фундатор нової методичної системи навчання гри на баяні. Музичне мистецтво ХХІ століття − історія, теорія, практика: збірник наукових праць інституту музичного мистецтва Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [загальна редакція та упорядкування А. Душного] (5). с. 215-222.

Сторощук, Марина, Плотницька, О. В. (2019) Специфіка опанування техніки співацького дихання в дитячому хоровому колективі. Специфіка опанування техніки співацького дихання в дитячому хоровому колективі. с. 296-301.

Суботницький, І. М., Рутецький, В. В. (2019) Розвиток творчого мислення майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі музично-виконавської діяльності. Актуальні проблеми особистісного зростання: Збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської наукової конференції). с. 276-278.

Суботницький, І. М., Рутецький, В. В. (2019) Розвиток творчого мислення майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі музично-виконавської діяльності. Актуальні проблеми особистісного зростання (збірник наукових праць). с. 276-278.

Фурманюк, С. М. (2019) Використання сучасних технологій навчання у професійній підготовці фахівців дизайну. Інноваційна педагогіка, 1 (14). с. 159-162. ISSN 2663-6085

Фурманюк, С. М. (2019) Естетичне виховання дітей на сучасному етапі засобами праці. Психологія і педагогіка: актуальні питання: Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції: (м. Харків, Україна, 12–13 квітня 2019 р.). с. 29-33.

Фурманюк, С. М. (2019) Розвиток навчально-пізнавальної діяльності фахівців дизайну у процесі підготовки до художнього проектування. Інноваційна педагогіка, 2 (18). с. 125-129. ISSN 2663-6085

Фурманюк, С. М. (2019) Формування професійних навичок фахівців образотворчого мистецтва та дизайну в проектуванні об`єктів графічного дизайну. Молодий вчений (9(71)). с. 114-118. ISSN 2304-5809

Фурманюк, С. М. (2019) Формування професійних навичок фахівців образотворчого мистецтва та дизайну з основ перспективного малювання. Молодий вчений (4 (68)). с. 73-77. ISSN 2304-5809

Фурманюк, С. М. (2019) Художньо-графічна підготовка фахівців образотворчого мистецтва та дизайну в системі педагогічної освіти. Інноваційна педагогіка, 2 (12). с. 186-189. ISSN 2663-6085

Цюряк, І. О. (2019) Особистісно орієнтовані технології навчання в процесі фахової підготовки студентів мистецьких спеціалізацій. Світовий розвиток науки та техніки, ХХXVІІІ Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція. – м. Вінниця, 23 грудня 2019 року/ Збірник тез доповідей, 6. с. 73-76.

Чернишова, А. М. (2019) Естетичне виховання учнів засобами танцю у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Концептуальні шляхи розвитку науки (частина ІІ) : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції м. Київ, 30-31 березня 2019 року. с. 13-15.

Чернишова, А. М. (2019) Методологічні основи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії. Психологія і педагогіка: актуальні питання : Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції : (м. Харків, Україна, 12–13 квітня 2019 р.). с. 66-69.

Чернишова, А. М. (2019) Форми професійно-педагогічної підготовки вчителів початкових класів до викладання хореографії. Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті. Діалог культур як чинник інтеграції. с. 167-169.

Шмельова, Т. В. (2019) Виховання мистецтвом як ключова теза сучасної педагогіки культури Республіки Польща. Інноваційна педагогіка, 2 (12). с. 199-202. ISSN 2663-6085

Шмельова, Т. В. (2019) Вплив глобалізації на культуру та освіту. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота (1(44)). с. 209-214.

Розділ книги

Плотницька, О. В. (2019) Актуальні аспекти викладання дисциплін художньо-естетичного циклу у професійній підготовці студентів мистецького профілю. In: Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи. Вид-во О.О. Євенок, Житомир, с. 79-91.

Монографія

Колесник, Н. Є. (2019) Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх фахівців до формування предметно-перетворювальної діяльності молодших школярів на уроці «Дизайн і технології». Інший. Вид. О.О. Євенок, Житомир.

Колесник, Н. Є., Яворська, Т. Є., Танська, В. В., Максимова, О. О., Піддубна, О. М., Підгурська, В. Ю., Плотницька, О. В., Самойлюкевич, І. В., Чернишова, А. М., Гуманкова, О. С., Михайлова, О. С., Гордієнко, О. А., Гужанова, Т. С., Рудницька, Н. Ю., Кравець, В. С., Мазко, О. П., Тарнавська, Н. П., Басюк, Н. А., Коновальчук, І. М., Федорова, М. А., Шмельова, Т. В., Гримашевич, Г. І. (2019) Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія. Інший. Вид. О.О. Євенок, Житомир.

Чернишова, А. М. (2019) Модель професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії. Робочий документ. Житомир : Вид. О.О. Євенок.

Шмельова, Т. В. (2019) Образотворче мистецтво в початкових класах як складова навчальної дисципліни «Мистецтво» в Новій українській школі. Робочий документ. Вид. О. О. Євенок, Житомир.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Лишенко, А. М., Фурманюк, С. М. (2019) Особливості графічного зображення пластичної форми та її художньо-образна характеристика. In: Міжнародна науково-практична конференція "Фактори розвитку педагогіки і психології в ХХІ столітті", 7-8 червня 2019 року, Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень.

Товщик, Т. Г., Фурманюк, С. М. (2019) Розвиток творчих здібностей фахівців професійного дизайну засобами малюнку. In: Міжнародна науково-практична конференція "Фактори розвитку педагогіки і психології в ХХІ столітті", 7-8 червня 2019 року., Харків: Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень".

Чернишова, А. М. (2019) Методи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії. In: Сучасна українська освіта : стратегії та технології навчання молоді і дорослих : зб. наук. праць VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27 лютого 2019 р., Переяслав-Хмельницький, (Київ. обл.).

Шмельова, Т. В. (2019) Педагогіка культури як субдисципліна сучасної польської педагогіки. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика", 21-22 квітня, Житомир.

Ямчинська, Г. В. (2019) Центр розвитку дитини та використання українських та європейських етнотехнологій у формуванні творчої особистості. In: Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід.

Книга

Плотницька, О. В. (2019) Інтеграція різних видів мистецтва у процесі викладання дисциплін художньо-естетичного циклу. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Сичевська, В. В. (2019) Вокальний ансамбль. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Житомир : Видавництво «Полісся».

Цюряк, І. О., Федорченко, В. К., Борисенко, Н. С. (2019) Хоровий клас. Житомир : Вид-во О.О. Євенок.

Навчальний матеріал

Вітвицька, С. С., Колесник, Н. Є. (2019) Щоденник студента магістратури на період проходження педагогічної практики (методичні рекомендації). [Навчальний матеріал]

Колесник, Н. Є., Вітвицька, С. С. (2019) Щоденник студента магістратури на період проходження педагогічної практики: методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Новосадова, С. А., Плющик, Є. В., Рутецький, В. В. (2019) Основи композиції: методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни. [Навчальний матеріал]

Обух, Л. В., Шегда, Л. В. (2019) Методичні рекомендації для вивчення та організації самостійної роботи студентів з навчального курсу «Читка хорових партитур». [Навчальний матеріал]

Плотницька, О. В. (2019) Історія театру та кіномистецтва: Інструктивно-методичні матеріали до практичних/семінарських занять з навчальної дисципліни. [Навчальний матеріал]

Плотницька, О. В. (2019) Основи хореографічного, сценічного та екранного мистецтва: Інструктивно-методичні матеріали до практичних/семінарських занять з навчальної дисципліни. [Навчальний матеріал]

Плотницька, О. В. (2019) Основи хореографічного, сценічного та екранного мистецтва: методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи студентів з навчальної дисципліни. [Навчальний матеріал]

Плющик, Є. В., Новосадова, С. А., Суботницький, І. М. (2019) Хорознавство та хорове аранжування (методичні рекомендації з навчальної дисципліни)спеціальність 014.13 Середня освіта (музичне мистецтво). [Навчальний матеріал]

Цюряк, І. О., Федорченко, В. К. (2019) Сучасна масова музична культура в системі підготовки студентів мистецьких спеціалізацій: Методичні рекомендації, ч.2, доповнена. [Навчальний матеріал]

Чернишова, А. М. (2019) Навчальна практика (хореографічна) : програма та методичні рекомендації для студентів І-ІV курсів спеціальності 014 Середня освіта (Хореографія). [Навчальний матеріал]

Цей список був створений у Tue Nov 19 07:33:24 2024 EET.