Елементи, в яких Відділ: "Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології" та Рік: 2006

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 43.

Андрущенко, В. П., Максименко, С. Д., Скрипченко, О. В., Чепелєва, Н. В., Титаренко, Т. М., Долинська, Л. В., eds. (2006) Науковий часопис імені М.П. Драгоманова. 12, 36 . НПУ імені М.П. Драгоманова, Київ.

Гончар, О. С. (2006) Психологічні засади планування кар’єри державних службовців. Тези ХХХІІІ науково-практичної міжвузівського конференції, присвяченої Дню університету. с. 185-186.

Горбунова, В. В. (2006) Психологічні особливості розвитку етнічної свідомості в юнацькому віці. Педагогіка і психологія (1). с. 47-56.

Горбунова, В. В. (2006) Феномен завченої безпорадності в навчальній діяльності студентів, що постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. (12 (37). с. 33-37.

Горбунова, В. В. (2006) Ціннісна підтримка розвитку здібностей у віці середньої дорослості. Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень / За ред. В.О. Моляко, О.Л. Музики.. с. 242-258.

Журавльова, Л. П., Данковцева, Є. В. (2006) Особистісні чинники успішної професійної діяльності. Наука і освіта (5-6). с. 32-34.

Заброцький, М. М. (2006) Екологічна відповідальність як вияв духовності особистості. Актуальні проблеми науково-методичного забезпечення освітньої практики в системі післядипломної педагогічної освіти. с. 62-68.

Заброцький, М. М. (2006) Експериментальне дослідження соціально-психологічних характеристик вчителя як суб'єкта педагогічного спілкування. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 7 (6). с. 145-150.

Заброцький, М. М. (2006) Емпіричне дослідження особливостей самосвідомості вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 7 (7). с. 104-110.

Заброцький, М. М. (2006) Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України., 7 (8). с. 259-266.

Заброцький, М. М. (2006) Педагогічна взаємодія: екологічний вимір. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України., 7 (9). с. 77-84.

Загурська, І. С. (2006) Розвиток самооцінки творчих здібностей у молодшому шкільному віці. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Кирильчук, І. В. (2006) Особливості формування ціннісної сфери студентів, які постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. (12(37)). с. 59-64.

Климчук, В. О. (2006) Кластерний аналіз: використання у психологічних дослідженнях. Практична психологія та соціальна робота (4). с. 30-36.

Климчук, В. О., Грищук, Н. В. (2006) Мотивація вчителів та учнів: чи існує зв’язок? Обдарована дитина (1). с. 23-26.

Климчук, В. О. (2006) Кластерний аналіз: використання у психологічних дослідженнях. Практична психологія та соціальна робота. (4). с. 30-36.

Климчук, В. О. (2006) Тренінг внутрішньої мотивації: результати апробації та структура. Практична психологія та соціальна робота. (10). с. 52-59.

Крамарчук, Світлана Вікторівна (2006) Переживання самотності у ціннісній свідомості підлітків. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць (12 (37). с. 83-88.

Мазяр, О. В. (2006) Неадекватне уявлення про Чорнобильську катастрофу як причина нерозв’язання особистісних проблем. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Чорнобильська катастрофа: 20 років потому (Інтердисциплінарні аспекти)», 2. с. 61-62.

Мазяр, О. В. (2006) Психофізіологічні механізми виникнення особистісної проблематики. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки (12(37)). с. 107-113.

Мазяр, О. В. (2006) Розв’язок особистісних проблем як пріоритетне завдання психологічної служби в системі освіти. Актуальні проблеми діяльності психологічної служби системи освіти. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 11-12 квітня 2006р.. с. 59-60.

Мазяр, О. В. (2006) Соціально-перцептивні викривлення як основний чинник неефективної професійної діяльності вчителів. Тези ХХХІ науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету (Житомир, 14-16 березня 2006 року). с. 274-275.

Музика, О. Л. (2006) "Шкілка" №20, 25 травня 2006 року. "Шкілка" (20). с. 1-8.

Музика, О. Л. (2006) "Шкілка" №21, 2 червня 2006 року. "Шкілка" (21). с. 1-4.

Музика, О. Л. (2006) Інвенційно-стратегіальна модель розвитку творчо обдарованої особистості. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Психологічні науки: Зб. наукових праць (37). с. 130-136.

Музика, О. Л., Моляко, В. О. (2006) Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень. Інший. Вид-во Рута, Житомир.

Музика, О. О. (2006) Соціальний статус та афіляція у мотивації творчої активності. Теоретико-методичні основи виховання творчої особистості в умовах позашкільних навчальних закладів: Зб. матеріалів наук.-практ. конф (Ч.2). с. 116-121.

Никончук, Н. О. (2006) Вплив усної народної творчості на розвиток рефлексії здібностей у молодшому шкільному віці. Науковий часопис імені М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: Зб. наукових праць (12 (37). с. 137-144.

Никончук, Н. О. (2006) До проблеми поцінування досягнень молодших школярів в учбовій діяльності. Актуальні проблеми діяльності психологічної служби системи освіти. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 11-12 квітня 2006 р. с. 74-77.

Никончук, Н. О. (2006) Розвиток рефлексії особистісних якостей у молодшому шкільному віці. Гуманітарний вісник ДВНЗ „Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”: Науково-теоретичний збірник. с. 97-102.

Никончук, Н. О. (2006) Усна народна творчість як засіб ціннісної підтримки учбової діяльності. Теоретичні і прикладні проблеми психології (1 (12)). с. 110-121.

Павлик, Н. П. (2006) Результативність дослідно-експериментальної роботи щодо впровадження моделі виховання соціальної компетентності притулку для неповнолітніх. Системний підхід до підготовки фахівців управління персоналом: Матеріали конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко.. с. 52-59.

Пирог, Г. В. (2006) Психологічні аспекти функціонування релігійних цінностей (християнський аспект). Українське релігієзнавство : Бюлетень Української Асоціації релігієзнавців і Відділення релігієзнавства Інституту філософії імені Г.С.Сковороди НАН України (39). с. 93-102.

Пирог, Г. В. (2006) Система религиозной аксиологии. Горизонты образования : Научно-методический журнал (3). с. 111-114.

Портницька, Н. Ф. (2006) Перехід до соціальної регуляції наслідування як умова розвитку творчих здібностей у продуктивній діяльності дошкільників. Наукови часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць (12(37)). с. 171-175.

Тичина, І. М. (2006) Особливості рефлексії здібностей у процесі професійної переорієнтації. Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень / За ред. В.О. Моляко, О.Л. Музики. с. 157-168.

Тичина, І. М. (2006) Особливості рефлексії здібностей у ситуації професійної переорієнтації. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. (12 (37). с. 205-211.

Тичина, І. М. (2006) Професійний вибір як життєвий вибір суб’єкта професійної діяльності. Актуальні проблеми діяльності психологічної служби системи освіти / Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (11-12). с. 112-115.

Тичина, І. М. (2006) Професійний вибір як життєвий вибір суб’єкта професійної діяльності. Актуальні проблеми діяльності психологічної служби системи освіти / Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. 11-12 квітня 2006 р. с. 112-115.

Фальковська, Л. М. (2006) Проблема суб′єктивної актуалізації вітальної загрози екологічного лиха підлітками та старшокласниками, що проживають у забрудненій зоні Житомирщини. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: 36. наукових праць (12 (37). с. 211-215.

Філімончук, А. В. (2006) Навчальна програма зі спецкурсу «Психологія спілкування» для учнів 6-х класів із психології. [Навчальний матеріал]

Філімончук, А. В. (2006) Психологія спілкування. Школа (10). с. 81-84.

Шаюк, А. В., Шевчук, Ю. Г., Гавриленко, О. О., Міщук, Л. В. (2006) Нормативні комп’ютерно-томографічні параметри анатомічних структур головного мозку та лікворної системи у юнаків та дівчат Поділля. Вісник Вінницького державного медичного університету (10(2)). с. 378-379.

Цей список був створений у Fri Apr 19 23:25:40 2024 EEST.