Елементи, в яких тема: "L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2361 Учбовий план"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: L | V | А | Б | В | Ж | К | М | С
Число елементів на цьому рівні: 15.

L

Lazareva, Alla, Сікора, Я. Б., Zadorina, Olha, Rizak, Galina, Kaminskyy, Valery (2024) Adapting Curricula to the Needs of the Modern Digital Society in Ukraine. Futurity Education, 4 (3). с. 236-252. ISSN 2956-3402

V

Vlasenko, Olha, Veres, Oleh, Ilchuk, Pavlo, Kots, Olha, Levus, Yana (2022) Recommendation System for Leisure Time-Management in Quarantine Conditions. Modern Machine Learning Technologies and Data Science Workshop, 3312. с. 263-282.

А

Анічкіна, О. В., Авдєєва, О. Ю. (2022) Вивчення харчової хімії в професійній підготовці майбутніх хіміків. In: І Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми хімії та хімічної технології», 30.11.2022, Україна, Київ, НУХТ.

Анічкіна, О. В., Авдєєва, О. Ю., Євдоченко, О. С. (2022) Формування експериментальної компетентності майбутніх хіміків у процесі професійної підготовки в закладі вищої освіти. Проблеми хімії та сталого розвитку (3). с. 3-12. ISSN 2786-4669

Б

Байда, М. В. (2011) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В РІЗНИХ ТИПАХ КООПЕРАТИВНИХ ГРУП. Гуманізація навчально-виховного процесу (7).

В

Вовченко, І. І., Кутек, Т. Б. (2007) ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ШКОЛІ. [Навчальний матеріал]

Ж

Жижко, О. А. (2007) Курікулум в освітній діяльності провідних університетів Мексики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). с. 69-72.

К

Климович, Ю. Ю. (2018) Шляхи використання SMART-технологій у процесі формування мовної лексичної компетентності учнів з вадами слуху в рамках інклюзивної освіти. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 147-150.

Коротун, О. В. (2018) Використання хмаро орієнтованої системи дистанційного навчання Canvas у навчанні баз даних. [Навчальний матеріал]

М

Марущак, О. М. (2016) Дитяча періодика у контексті професійної підготовки учителів початкової школи. Medzinárodná vedecko-praktická konferencia "Stav, problémy a perspektívy pedagogického štúdia a sociálnej práce" : zborník príspevkov z medzinárodnej vedecrej konferencie (28 – 29 októbra 2016 r.). с. 135-138.

Марущак, О. М. (2017) Текстотворчі завдання дитячих часописів у контексті фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару). с. 127-133.

Мисечко, О. Є. (2005) З історії запровадження іноземних мов у шкільну практику. Шлях освіти (1). с. 45-52.

Мінгальова, Ю. І., Верховська, Є. І., Козюченко, Б. О. (2020) Сучасні мови програмування для вивчення здобувачами освіти. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці» (12 листопада 2020 р.). с. 147-151.

С

Спірін, О. М. (2007) Автоматизована система “НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ”, побудована на основі Web-орієнтованого підходу. In: Міжгалузева нарада МОН України, 21.12.2006, м. Київ.

Спірін, О. М. (2009) Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Цей список був створений у Fri Nov 22 03:34:27 2024 EET.