Ресурси за класифікатором: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2361 Учбовий план

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу
Перейти до: L | V | А | Б | В | Ж | К | М | С
Кілька ресурсів на цьому рівні: 15.

L

Lazareva A., Сікора Я. Б., Zadorina O., Rizak G., Kaminskyy V. (2024) Adapting Curricula to the Needs of the Modern Digital Society in Ukraine. Futurity Education, 4 (3). С. 236–252. ISSN 2956-3402

V

Vlasenko Olha, Veres Oleh, Ilchuk Pavlo, Kots Olha, Levus Yana (2022) Recommendation System for Leisure Time-Management in Quarantine Conditions. Modern Machine Learning Technologies and Data Science Workshop, 3312. С. 263–282.

А

Анічкіна О. В., Авдєєва О. Ю. (2022) Вивчення харчової хімії в професійній підготовці майбутніх хіміків. In: І Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми хімії та хімічної технології», 30.11.2022, Україна, Київ, НУХТ.

Анічкіна О. В., Авдєєва О. Ю., Євдоченко О. С. (2022) Формування експериментальної компетентності майбутніх хіміків у процесі професійної підготовки в закладі вищої освіти. Проблеми хімії та сталого розвитку (3). С. 3–12. ISSN 2786-4669

Б

Байда М. В. (2011) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В РІЗНИХ ТИПАХ КООПЕРАТИВНИХ ГРУП. Гуманізація навчально-виховного процесу (7).

В

Вовченко І. І., Кутек Т. Б. (2007) ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ШКОЛІ. [Навчальний матеріал]

Ж

Жижко О. А. (2007) Курікулум в освітній діяльності провідних університетів Мексики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). С. 69–72.

К

Климович Ю. Ю. (2018) Шляхи використання SMART-технологій у процесі формування мовної лексичної компетентності учнів з вадами слуху в рамках інклюзивної освіти. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. С. 147–150.

Коротун О. В. (2018) Використання хмаро орієнтованої системи дистанційного навчання Canvas у навчанні баз даних. [Навчальний матеріал]

М

Марущак О. М. (2016) Дитяча періодика у контексті професійної підготовки учителів початкової школи. Medzinárodná vedecko-praktická konferencia "Stav, problémy a perspektívy pedagogického štúdia a sociálnej práce" : zborník príspevkov z medzinárodnej vedecrej konferencie (28 – 29 októbra 2016 r.). С. 135–138.

Марущак О. М. (2017) Текстотворчі завдання дитячих часописів у контексті фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару). С. 127–133.

Мисечко О. Є. (2005) З історії запровадження іноземних мов у шкільну практику. Шлях освіти (1). С. 45–52.

Мінгальова Ю. І., Верховська Є. І., Козюченко Б. О. (2020) Сучасні мови програмування для вивчення здобувачами освіти. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці» (12 листопада 2020 р.). С. 147–151.

С

Спірін О. М. (2007) Автоматизована система “НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ”, побудована на основі Web-орієнтованого підходу. In: Міжгалузева нарада МОН України, 21.12.2006, м. Київ.

Спірін О. М. (2009) Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики. Автореферат Докторський thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Цей список був створений Mon Jun 23 02:00:17 2025 EEST.