Items where Subject is "M Music and Books on Music > M Music"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: K | M | S | Б | В | Г | Ж | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ц | Ш
Number of items at this level: 58.

K

Korolenko, Vladyslava and Dienhaieva, Svitlana (2022) Establishment of Choral Art at the Beginning of the XXI Century: Forms of Presentation. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.

M

Mashkovsky, Yevhen and Mykhailova, Oksana (2022) Ukrainian Folk Song and Rock Music: Ways of Synthesis. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.

S

Shydlovsky, Ihor and Mykhailova, Oksana (2022) Features of Musical Theatre Activity in Extracurricular Work. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.

Б

Башманівська, Л. А. (2005) Організація інтегрованого навчання з літератури рідного краю і музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 79-81. ISSN 2076-6173

Бовсунівська, Н. М. (2002) Житомирщина – батьківщина геніального І. Огієнка. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). pp. 41-43. ISSN 2076-6173

Бовсунівська, Н. М. (2010) Розвиток хорової педагогіки у вищих навчальних закладах україни (II половина XVI – початок XIX ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). pp. 46-49. ISSN 2076-6173

Бовсунівська, Н. М. (2003) Роздуми дослідника над долею народної музичної спадщини (до питання проблем та перспектив). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 260-261. ISSN 2076-6173

Борисенко, Н. С. and Лісневська, А. В. (2020) Синтезовані види мистецтва як складова сучасної масової музичної культури. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць, І. pp. 105-109.

Борисенко, Н. С. and Суботницький, І. М. and Рутецький, В. В. (2021) Сучасний етап розвитку симфо-метал у рок-культурі початку ХХІ століття. Теорія і практика мистецької освіти : зб. наук. пр. / редкол.: Л. В. Обух (відп. ред.), М. А. Моісєєва, С. В. Олійник.

Борисенко, Т. Г. (2005) Удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя музики до організації спільної навчальної діяльності учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 82-84.

В

Вознюк, О. В. and Маловицька, Л. Ф. (2018) Орхестичне виховання як музично-театралізована діяльність: пошук універсального засобу розвитку дітей та молоді. Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура (7). pp. 18-24. ISSN 2413-5402

Г

Гриневич, Т. В. (2005) Обробки гласового співу у творчості композиторів кінця ХІХ – початку ХХ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 167-169.

Гриценюк, М. and Шинкарук, І. В. (2021) Значущість феномену Володимира Івасюка. Теорія і практика мистецької освіти..

Ж

Живоглядова, І. В. (2011) Музика в системі духовно-творчої культури людства. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). pp. 20-23.

К

Копоть, І. Є. (2018) Музей Бориса Лятошинського в Житомирі: перші п’ять років діяльності. Twórca – kultura – wymiary czasu :Międzynarodowe naukowe czytania 2018 w Muzeum Borysa Latoszyńskiego w Żytomierzu : zbiór artykułów. pp. 8-11.

Копоть, Ірина and Міщук-Гілевич, Ельвіра (2004) До проблеми перекладу тексту пісні Ф. Шопена "Моя милованка". Українська полоністика (1). pp. 215-220.

Кузьмичева, Я. О. (2011) Розвиток професійного бандурного мистецтва: тенденції, школи, композиторська творчість. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). pp. 145-148.

Кузьмічова, В. А. (2000) Форми та методи музичної освіти студентів музично-драматичних інститутів України у 20-30 рр. ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). pp. 252-254.

Кіндратюк, Б. Д. (2005) Вивчення першооснов української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 67-70.

Л

Листван, Владислав (2007) Співають "Поліські соколи". Українська полоністика (6). pp. 58-64.

Луценко, В. В. (2003) Аранжування на комп’ютері – як засіб розвитку творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 76-78. ISSN 2076-6173

Луценко, В. В. (2000) Застосування комп’ютерних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). pp. 196-198. ISSN 2076-6173

Ліпська, С. Л. (2005) Особливості музично-виконавської підготовки учнів в умовах позашкільної спеціалізованої освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 192-196.

М

Малашевська, І. А. (2005) Інтегрована музично-теоретична підготовка майбутніх учителів музики на історико-стильовій основі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 205-208.

Маловицька, Л. Ф. (2012) Культура музичного сприймання: ідея орхестичного підходу у формуванні артистизму виконавця. In: Міжнародна-науково-практична конференція "Сучасна музика в сучасному світі", м. Житомир.

Маловицька, Л. Ф. (2010) Сучасна музика в сучасному світі»: перехрестя ідей, думок та почуттів. Сучасна музика в сучасному світі: збірник наукових праць. pp. 76-84.

Маценка, С. П. (2009) "Театр із духу музики": музично-драматичні засади Б. Брехта в сучасному театрі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 210-213.

Мороз, В. В. (2008) Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках музики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 135-139.

Моісєєва, М. А. (2000) До питання про фортепіанний супровід шкільного пісенно-хорового репертуару. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). pp. 222-224. ISSN 2076-6173

Моісєєва, М. А. (2010) Мотивація музичної творчості в руслі концепції «потоку». Сучасна музика в сучасному світі: Збірник наукових праць / Ред. кол. М.А. Моісєєва (відп. ред.), С.В. Олійник, О.В. Плотницька. pp. 153-158.

Моісєєва, М. А. (2008) Песни еврейской улицы. Житомир.

Н

Носок, М. В. and Шинкарук, І. В. (2021) Особливість пісенного проєкту «Глибокий колодязь». Теорія і практика мистецької освіти..

О

Олійник, С. В. (2005) Психолого-педагогічні умови формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 219-221.

Омельченко-Агай Кухі, Г. С. (2021) Становлення мистецтва Bell Canto у творчості Клаудіо Монтеверді. The XII International Science Conference «About modem problems in science and ways to solve them», December 06 - 08. pp. 31-33.

Омельченко-Агай Кухі, Г. С. (2021) Феномен музичної імпровізації та її механізми. Innovations and prospects of world science.

Омельченко-Агай Кухі, Г. С. and Агай Кухі, А. (2021) Категорія «Блиску» в естетиці та художній практиці доби музичного бароко. The 5th International scientific and practical conference “Topical issues of modem science, society and education” (November 28-30, 2021) SPC “Sci-conf.com.ua”. pp. 1315-1319.

Омельченко-Агай Кухі, Г. С. and Агай Кухі, А. (2021) Прийоми музичної імпровізації в контексті віртуозного стилю доби бароко. Science, innovations and education: problems and prospects.

П

Плотницька, О. В. (2019) Інтеграція різних видів мистецтва у процесі викладання дисциплін художньо-естетичного циклу. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Плотницька, О. В. (2019) Історія театру та кіномистецтва: Інструктивно-методичні матеріали до практичних/семінарських занять з навчальної дисципліни. [Teaching Resource]

Плотницька, О. В. (2015) Актуалізація художньо-творчого потенціалу як невід’ємна частина професійної підготовки фахівців музичного напряму. Актуалізація художньо-творчого потенціалу як невід’ємна частина професійної підготовки фахівців музичного напряму. pp. 109-111.

Плотницька, О. В. (2017) Духовний розвиток особистості майбутнього вчителя музики. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. pp. 115-118.

Плотницька, О. В. (2020) Майстерність комунікації в підготовці майбутніх учителів інтегрованого курсу «Мистецтво» в новій українській школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. pp. 185-187.

Плотницька, О. В. (2019) Феномен інтегративної освіти як механізм особистісного розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва. Наукові записки (176). pp. 113-117. ISSN 2415-7988

Плотницька, О. В. and Гущина, Аліна (2019) Музично-естетичне виховання та формування художньо-естетичних цінностей учнівської молоді. Музично-естетичне виховання та формування художньо-естетичних цінностей учнівської молоді. pp. 237-239.

Плотницька, О. В. (2005) Педагогічна технологія формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 139-141.

Плотницька, О. В. (2005) Теоретичні основи процесу формування художньо-аналітичних умінь у майбутніх учителів музики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 230-232.

Побережна, Г. І. and Щериця, Т. В. (2005) Проблеми інтегрованого викладання музично-теоретичних дисциплін у педвузах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 16-18. ISSN 2076-6173

Полєвіков, І. О. (2007) Музично-педагогічна спадщина України як передумова реалізації особистісно орієнтованого виховання в музичній школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). pp. 150-154.

Поплавська, Ю. О. (2005) Інтегрований підхід до викладання музичної грамоти в початковій школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 120-124.

Р

Роговська, Є. В. and Рутецький, В. В. (2014) Оркестр народних інструментів. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

С

Сипченко, І. В. (2002) До проблем формування досвіду художньо-педагогічного спілкування майбутнього вчителя музики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). pp. 135-137.

Сімон, Д. П. (2009) Філософія "вчинку" Кароля Войтили. Українська полоністика (6). pp. 65-70.

Т

Травкіна, Н. М. (2005) Музично-публіцистична діяльність Бориса Тена. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 136-138.

Тітов, С. І. (2004) Музична обдарованість та її розвиток. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). pp. 223-226.

Ф

Федорченко, В. К. (2005) Розвиток творчого мислення студентів на індивідуальних заняттях з хорового диригування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 139-141.

Х

Харамбура, І. С. and Новик, О. С. (2005) Формування вокально-хорових навиків на уроках музики в контексті традицій музичної освіти в Україні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 214-216.

Ц

Цюряк, І. О. (2020) Функціонування музичного стилю «симфо-метал» у сучасних соціокультурних умовах. Topical issues of the development of modern science. Abstracts of the 9th International scientific and practical conference. Publishing House “ACCENT”.. pp. 859-865.

Ш

Шинкарук, В. Ф. and Луценко, В. В. (2005) Гімн соціально-психологічного факультету. [Audio]

This list was generated on Wed May 25 06:46:02 2022 EEST.